سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی‌ها در ۱۷ استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها، سقوط سنگ در مناطق کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارندگی، برای فردا شنبه در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی صادر کرده است.
بارش شدید باران در شهر قم سبب آبگرفتگی و جاری شدن سیل در معابر شهر شد./فارس
فیروزکوه- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش شدید و مقطعی باران در هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: همچنان تردد در جریان است.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
مدیریت بحران استان تهران از ­احتمال بارش باران در نیمه شمالی و وزش باد شدید و گردو خاک در نیمه جنوبی استان تهران خبر داد.
بارش باران عصر امروز در دومین ماه بهار در شهر تبریز را ببینید.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای بارندگی‌های پیش‌رو خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای بارندگی‌های پیش‌رو خبر داد.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و وزش باد شدید و در فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری و مه رقیق و در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۹ اسفند) ابری و مه رقیق، در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و باد شدید لحظه ای در روزهای دوشنبه و سه شنبه برخی استان های مرکزی و نیمه جنوب کشور را فرا می گیرد و این سامانه بارشی تا سه شنبه در کشور فعال است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و باد شدید لحظه ای روزهای دوشنبه و سه شنبه برخی استان های مرکزی و نیمه جنوب کشور را فرا می گیرد و این سامانه بارشی تا سه شنبه در کشور فعال است.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به فعالیت سامانه با بارش شدید باران در مناطق جنوبی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ و در مناطق سردسیر بارش برف هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش شدید برف و باران در ۹ استان طی روزهای پیش بینی می‌شود.
در روزهای اخیر عربستان شاهد باران های شدیدی بوده، امروز منابع محلی تصاویری از بارش باران در مسجدالحرام منتشر کرده اند.
منابع سعودی از  بارش شدید باران در عربستان خبر دادند.
منابع سعودی از  بارش شدید باران در عربستان خبر دادند.
بر اساس این گزارش، ۵ سرنشین یک خودرو گرفتار شده در سیل نجات یافتند.
منابع سعودی از  بارش شدید باران در عربستان خبر دادند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: بارش باران پاییزی در آزادراه تهران-شمال به ویژه قبل از تونل ۱۶ شدید گزارش می‌شود.
بارش باران و وزش باد شدید از روز جمعه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ