ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه، تسهیلات ویژه ارائه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان برنامه و بودجه مکلف به تایید صلاحیت موسسات و شرکت‌های تسهیل‌گر ارائه‌دهنده خدمات توسعه کسب‌وکار شد.
تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تقویت نظام مالی نوآوری حوزه دانش بنیان‌ها منعقد شد.
یازده خدمت صادراتی قابل ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود تا بازار بین‌المللی کسب‌وکارهای دانشی توسعه بیشتری یابد.
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها»، با حمایت ایرانسل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، با محور ویژه «مدیریت نوآوری و توسعه دانش‌بنیان کسب‌وکارها»، با حمایت ایرانسل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
بیمه ملت، طرح بیمه درمان تکمیلی ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را برای حمایت از فعالان این حوزه ارائه کرد.
ایرانسل با هدف حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتواهای فرهنگی و هنری، همکاری جدیدی را با پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو آغاز کرده است.
بخش کسب‌وکارهای سازمانی همراه اول ضمن مشارکت در برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداخت و مالی می‎‌پردازد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از نقاط قوت خوب لایحه بودجه ۱۴۰۲ تخفیف مالیاتی در بخش تولید، به ویژه در کسب و کارها مخصوصاً کسب و کارهای فضای مجازی است.
بخش کسب‌وکارهای سازمانی همراه اول ضمن مشارکت در برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداخت و مالی می‎‌پردازد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی با اشاره به برنامه ریزی جهت تقویت کسب‌وکارهای محیط زیستی گفت: سامانه جامع محیط زیست ایران تدوین می‌شود.
مدیرکل اداره پایش و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای سازمان فناوری اطلاعات جزئیات عملکرد سامانه ۱۶۴۹ را در حمایت از کسب و کارهای اینترنتی تشریح کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از اختصاص تسهیلات جدید از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی دانش‌بنیان آسیب‌دیده خبر داد.
نماینده مردم بابلسر در مجلس درباره طرح وزارت ارتباطات برای حمایت از کسب و کارهای مجازی، گفت: وزارت ارتباطات مفاد بسته حمایتی را اجرا کند و مجلس هم در این زمینه در کنار وزارت ارتباطات است.
در سالیان اخیر راه‌اندازی کسب‌وکارهای خرد و خانگی و تاثیر و نقش‌ آن در سرانه درآمد خانواده‌ها و درآمد ناخالص ملی به یکی از مباحث مهم در حوزه کارآفرینی و اشتغال‌ تبدیل شده است.
برنامه گسترش استارتاپ‌های حوزه مواد هوشمند از کسب‌وکارهای حوزه مواد هوشمند حمایت می‌کند.
فراتر از کسب‌وکارهای اینترنتی، اخیرا مدیرعامل شرکت پست از کاهش یک سوم درآمد شرکت ملی پست خبر داده است. این وضعیت نگران‌کننده در کوتاه‌مدت به دلایل امنیتی قابل توجیه است اما در بلندمدت تدبیراندیشی آن ضروری به‌نظر می‌رسد
کرج- وزیر ارتباطات و فناوری گفت: بسته حمایتی برای کسب و کارهایی که به پلتفرم‌های داخلی مهاجرت کنند، در نظر گرفته شده است.
بنیاد ملی نخبگان در راستای پشتیبانی از دانش‌آموختگان برتر برای ایجاد کسب‌وکارهای دانش‌بنیان طرح شهید رضوی را اجرا می کند.
معاون سابق علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کسب‎‌وکارهای دانش‌بنیان به یکی از کلیدی‌ترین بازیگران اقتصاد کشور تبدیل شده‌اند.
دبیرکل انجمن مهندسی مالی ایران، فناوری مالی را زمینه‌ساز کسب‌وکارهای دانش‌بنیان دانست.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد کسب‌وکارهای مکان‌محور با اجرای ۱۵ پروژه رونق گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
با رشد کسب و کارهای دیجیتال در کشور و مراجعه گسترده مردم به آنها، دسترسی امن و بدون ریسک به اطلاعات عمومی شهروندان، یکی از نیازهای مهم کسب و کارهاست و برخی بدون این اطلاعات نمی‌توانند خدمات قابل اطمینانی در اختیار مردم قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ