رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از توافق با دو بانک برای تامین منابع «بسته رشد تولید» صندوق نوآوری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک مرکزی به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ ۵۸۰.۸ هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سالانه ۲۰۲۳ بانک توسعه اسلامی در جده عربستان سعودی با محمد الجدعان وزیر مالیه این کشور دیدار کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سالانه ۲۰۲۳ بانک توسعه اسلامی در جده عربستان سعودی با محمد الجدعان وزیر مالیه این کشور دیدار کرد.
بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، نام بانک سپه به سامانه فروش خودروهای وارداتی پیوست.
بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، نام بانک سپه به سامانه فروش خودروهای وارداتی پیوست.
ایران و روسیه به صورت رسمی وارد توافقی شده‌اند تا سیستم‌های پرداخت بین بانکی خود را به یکدیگر متصل کنند و 158 بانک دو کشور در این پروژه به یکدیگر متصل خواهند شد.
رئیس کل بانک مرکزی از جمع شدن بساط دلار توافقی خبر داد.
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای پروژه بزرگ تامین مالی زنجیره تامین قطعه (+SCF) در ساپکو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این پروژه، تمامی مجموعه‌های موجود در زنجیره تولید قطعه تامین مالی می‌شوند و با بهره‌مندی از تمام ظرفیت های ایران خودرو و بانک تجارت و در صورت توافق، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص خواهد یافت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قائم مقام بانک مرکزی عنوان کرد: در نشست هیأت مالی و بانکی کشورمان و مقامات تأمین مالی و بانکی چین به منظور فراهم سازی بستر اجرایی قرارداد همکاری‌های راهبری بین دو کشور ایران و چین، بر نهایی سازی سازوکار‌های مالی و بانکی مناسب در اسرع وقت تأکید و توافق‌های لازم در این باره انجام شد.
قهرمان کشتی جهان در واکنش به موضوعات مطرح شده از سوی تیم بانک شهر در مورد کشتی نگرفتن او در مرحله پایانی لیگ برتر تاکید کرد که توافق آنها از ابتدا روی دو کشتی بوده و این تیم به توافقش عمل نکرده است.
معاملات ارز به صورت توافقی در آخرین روز هفته با نوسان محدود دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که در پایان بازار امروز، بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار اسکناس دلار معامله شده است.
​بانک صادرات ایران به منظور کمک به تسهیل تامین و پرداخت ارز مورد نیاز متقاضیان از طریق شعب منتخب تهران، به نرخ توافقی ارز می‌فروشد.
معاون اداره صادرات بانک مرکزی گفت: تعداد شعب عرضه کنند ارز توافقی بانک ها افزایش پیدا کرد که افراد به ازای هر کارت ملی می تواند دو هزار یورو یا معادل آن سایر ارزها را دریافت کند.
متقاضیان ارز می توانند علاوه بر مراجعه به صرافی ها به شعب منتخب چهار بانک مراجعه کنند.
بر اساس توافق بانک آینده و دارالافتاء دارالعلوم زاهدان، باجه ویژه اهل سنت درشعبه زاهدان این بانک، راه‌اندازی می‌شود.
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ توافقی خرید و فروش ارز به صورت لحظه‌ای و آنلاین و برای شفاف‌سازی معاملات بازار ارز در دستور کار جدی بانک مرکزی است.
دبیر کل کانون صرافان با ذکر مواردی به تشریح دلایل‌ بروز نوسان در بازار ارز طی روزهای اخیر پرداخت.
براساس توافق میان وزرای اقتصاد و صمت و رئیس‌کل بانک مرکزی استفاده از ابزارهای تامین مالی زنجیره‌ای با بسترسازی بورس کالا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هدف گذاری شد.
بانک مرکزی اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید ۶۸.۴ هزار میلیارد تومانی بود.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ