اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آ. ا. ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود امشب مقابل دینامو زاگرب قرار می‌گیرد.
دو بازیکن تاثیرگذار صنعت نفت آبادان در فاز تهاجمی به تمرینات گروهی اضافه شدند تا احتمال حضورشان در نحستین بازی حساس وجود داشته باشد.
هوادار قدیمی نفت آبادان از دو بازیکن تیم شکایت کرده است
در فهرست تیم فوتبال تراکتور برای حضور در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر آنقدر بازیکن تاثیرگذار و چهره وجود دارد که سرمربی سرخپوشان تبریزی می‌تواند همزمان دو تیم را به میدان بفرستد.
باشگاه تراکتور تبریز در حالی دو نماینده در اردوی تیم امید دارد که خبری از حضور میلاد کر نیست.
غلامرضا فتح آبادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: من خیلی گرفتاری دارم، کسی خبر ندارد! چرا انقدر دورم؟ چه کسی می داند من کجا هستم؟ چه کسی می داند زن و بچه من چه می کنند؟ خبر دارند؟ می دانند به من چه گذشته؟
باشگاه تراکتور که به نظر می رسد فصل آینده با این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر باشد، قرارداد سرمربی و دو بازیکن تاثیر گذار را در میانه های فصل تمدید کرده است.
باوجود شروع اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان هنوز شرایط برای سفر دو لژیونر و یک مربی تیم ملی به ایران و حضور در این اردو فراهم نشده است.
سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند با شرکت در بازی با سپاهان به ۱۷۱ و ۱۵۶ بازی با پیراهن پرسپولیس رسیدند و از حد نصاب بازی نامدارانی چون محمود خوردبین و زنده‌یاد همایون بهزادی گذرکردند.
کارشناس فوتبال با بیان این که امتیاز دیدار استقلال و گل‌گهر برای دو تیم اهمیت دو چندانی دارد گفت: در استقلال دو بازیکن تاثیرگذار هستند که اگر دور از حاشیه باشند برگ برنده خواهند بود.
غیبت دو بازیکن تاثیر گذار تیم استقلال در بازی با مس کرمان قطعی شد.
دو بازیکن مهم و تأثیرگذار آلومینیوم در دیدار امروز برابر صنعت نفت غایب هستند.
آبادان- «علی فریدون شاه حسینی»، مهاجم ۲ رگه ایرانی - کویتی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.
استقلال پنج شنبه هفته جاری در هفته دوم دور برگشت در استادیوم آزادی پذیرای تیم ملوان خواهد بود.
حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
جدال با نساجی قائمشهر برای دو بازیکن پرسپولیس از اهمین زیادی برخوردار است و احتمالا روی تصمیم آینده آنها تاثیرگذار باشد.
در شرایطی که هنوز شوک جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس فروکش نکرده است، دو بازیکن دیگر این تیم با پیشنهاد تیم‌های خارجی روبرو هستند و امکان دارد از جمع سرخپوشان جدا شوند.
مهدی طارمی با دو گل و یک پاس‌گل بالاتر از مهدی مهدوی‌کیا تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن ایران در جام‌های جهانی شده است.
بعد از پایان بازی ایران دربرابر ولز دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در اتاق دوپینگ حاضر شدند تا تست بدهند.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.
کمیته انضباطی در آرای جدیدی که پیرامون دیدارهای لیگ برتر صادر کرد، دو جلسه محرومیت برای بازیکن تیم تراکتور در نظر گرفت.
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به جدایی چند بازیکن تاثیرگذار این تیم واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ