سعید دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری خود توانست رکوردهای فوق‌العاده ای را در فوتبال ایران جابه‌جا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برای تولید برنج و کشت سال آینده به صورت دقیق و بر مبنای نیاز کشور پیش بینی لازم انجام شود چرا که مجوز واردات فقط در صورت کمبود برنج صادر خواهد شد.
به گفته فرد اسپناک، فیزیک‌دان و اخترشناس اهل آمریکا، شب‌های گرم تابستان زمان مناسبی برای تماشای طلوع ماه کامل در آسمان شرقی در عرض چند دقیقه پس از غروب خورشید است، اتفاقی که دو بار در ماه اوت رخ می‌دهد.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روحانیون و مدیران کاروان ها خواست بررسی و ارزیابی دقیقی ازعملیات حج امسال به منظور بهره گیری از تجربیات آن برای حج سال آینده، داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه شمس آذر از برگزاری جلسه فوق العاده برای بررسی شرایط حضور این تیم و انتخاب مربی در فصل آینده خبر داد.
قزوین- قائم مقام باشگاه شمس آذر قزوین از توافقات اولیه باشگاه با سعید دقیقی برای ادامه کار در فصل آینده خبر داد و گفت: سعید دقیقی لیست بازیکنان مد نظر خود برا به باشگاه ارائه کرده است.
خاویر ماسچرانو گفت، پی‎اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: هنوز برنامه ای برای فصل آینده و لیگ برتر ندارم.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تکمیل سامانه فرود دقیق فرودگاه امام خمینی تا یک ماه آینده خبر داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی کلیات لایحه بودجه سال آینده در دستورکار قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید براساس آینده‌نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد؛ چراکه نمی‌شود در خلا تصمیم گرفت و در خلا حرکت کرد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از تغییر و تحولات مدیریتی سعی دارد با اجرای دقیق و عادلانه چرخه انتخابی، تکلیف ملی‌پوشان اصلی را در سه ماه ابتدایی سال آینده مشخص کند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از تغییر و تحولات مدیریتی سعی دارد با اجرای دقیق و عادلانه چرخه انتخابی، تکلیف ملی‌پوشان اصلی را در سه ماه ابتدایی سال آینده مشخص کند.
ماسک در توییت دیگری در مورد انتشار محتوای ویدئویی و صوتی گفت این شبکه اجتماعی به زودی امکان انتشار محتوای ویدئویی تا سرحد ۴۲ دقیقه را با کیفیت ۱۰۸۰ برای کاربران بلو فراهم می‌کند و امیدوار است در آینده این محدودیت زمانی به طور کامل برداشته شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: آمار دقیق مسکن‌های آماده تحویل تا پایان سال، ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با برنامه ریزی دقیق به سوی آینده گام برمی داریم و به حاشیه سازی آنها که منافع خود را در تکواندو از دست داده‌اند توجه نمی‌کنیم.
تاریخ دقیق مراسم تشییع و تدفین ملکه الیزابت دوم مشخص شد اما هنوز معلوم نیست که آیا این موضوع تاثیری روی مسابقات هفته آینده لیگ برتر دارد یا خیر.
سرمربی جوان شمس آذر قزوین می گوید اصلا به آینده فکر نمی کنم و هر بازی که پیش می رویم، یک فینال محسوب می شود.
هشدار جدی می‌دهم که اگر خانواده نظارت دقیق بر این نداشته باشند که کودکانشان چگونه و با چه وسایلی بازی می‌کنند، چه فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، در آینده به مراتب بیشتر شاهد خشونت‌های شدید در سطح جامعه خواهیم بود.
نشست علنی امروز (یکشنبه 22 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی ساعت 10 و 22 دقیقه صبح آغاز شد که نمایندگان مردم در ساعات ابتدایی، جلسه را به صورت غیر علنی با حضور 3 عضو کابینه دولت سیزدهم برگزار کردند
معتقدم تاکنون اراده‌ای برای جمع کردن این بساط وجود نداشته و حالا هم خوشبین نیستم که در آینده نزدیک با آن برخورد شود. دلیلش را لااقل در جناح اصولگرا به خوبی فهم کرده‌ام. به‌طور مشخص و دقیق می‌گویم جناح اصولگرا برای حمله به رقیب، یک جریان تندرو پای کار لازم داشته که همیشه آن را به عنوان گروه فشار برای رسیدن به اهداف سیاسی خود یا جلوگیری از رسیدن حریف به اهدافش تربیت کرده. حتی اگر تربیت هم نکرده، به وجودش دلخوش و دلگرم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ