بوشهر- وزیر آموزش و پرورش گفت: باا برنامه‌ریزی صورت گرفته و اجرای طرح‌های مختلف، زیرساخت‌های آموزش و پرورش در استان بوشهر تقویت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتخابات تناسبی در کشور ما به راحتی عملی نمی‌شود، چرا که احزاب مشخص، منسجم و قوی نداریم و پیش از هر چیز باید زیرساخت این کار فراهم شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برآوردها آن است که برگزاری انتخابات تناسبی منجر به افزایش میزان مشارکت در انتخابات خواهد شد، اما باید زیرساخت‌های این کار فراهم شود.
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ زیرساخت‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور توسعه می‌یابد.
عضو شورای شهر تهران گفت: وضعیت ارائه خدمات و زیرساخت‌های بهداشتی شهر تهران خصوصاً در مناطق کم برخوردار مطلوب نیست و فضاهای عمومی، خدماتی و کالبد شهر با شاخص‌های بهداشتی فاصله دارد.
وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق با حضور در پارک فناوری پردیس در خصوص ایجاد زیرساخت‌های زیست بوم نوآوری و فناوری در عراق گفتگو کرد.
زیرساخت‌های «مرکز آزمون آلایندگی خودرو شرکت بازرسی و کیفیت و استاندارد ایران» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و فناوران کشور تکمیل می‌شود.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نیم‌بها شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصف شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصف شدن هزینه مترو و اتوبوس وجود ندارد.
ایران و روسیه در زمینه‌های طراحی و ساخت مشترک ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی، توسعه زیرساخت‌ها به صورت مشترک و برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی، سند همکاری امضا کردند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر همه مدیران آسیب پذیری های عمومی و ساده را جدی بگیرند و به دستورالعمل ریز تخصصی برای برطرف کردن آسیب پذیری در همه حوزه ها که از سوی این سازمان تهیه شده است، عمل کرده و آموزش های لازم را فرا بگیرند در برنامه حداکثر ۲ ماهه می توان ۸۵ درصد آسیب پذیرهایی که به زیرساخت ها وارد می شود را برطرف کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به دو انتخابات مهم سال آینده تاکید کرد: باید از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دو انتخابات فراهم سازیم.
محسن موسوی گفت: بازار سرمایه اعداد بزرگی را تجربه کرده و حجم سرمایه‌گذاری و خرید و فروش روزانه بالایی داشته است. بنابراین، بورس زیرساخت‌های لازم برای رشد را دارد و فقط باید متغیرهای آن تثبیت شود تا مسیر بازار به سمت و سوی مثبت پیش برود.
پیش نیاز گفت و گوی ملی، احزاب و اصل 27 است که لازم و ملزوم هم هستند و دیگر اینکه صدا و سیما بتواند نقش محوری خودش را به عنوان دانشگاه ملی ایفا کند
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: افزایش پارکینگ‌های عمومی و خصوصی در دستور کار است و در دهه آخر صفر نیز ظرفیت افزایش قابل ملاحظه‌ای در حوزه پارکینگ‌ها در هسته مرکزی صورت می‌گیرد که البته موقت است.
مشگین‌شهر- نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توافق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا یک سال آینده مشگین‌شهر در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی به میانگین کشوری می‌رسد.
چابهار- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه زیرساخت‌های مرز ریمدان برای پذیرایی از زائران پاکستانی مناسب است، از رایزنی برای ورود زوار این کشور به داخل عراق خبر داد.
منابع عبری اذعان کردند که زیرساخت های آموزشی رژیم صهیونیستی هدف حمله جدید هکری قرار گرفته است.
ایلام- معاون اول رئیس جمهور گفت: تمام زیرساخت‌های لازم در مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین آماده است.
رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی از فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم به منظور برگزاری دوره‌های تربیت ارزیاب نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی از فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم به منظور برگزاری دوره‌های تربیت ارزیاب نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
یک کارشناس صنعت بانک با بیان اینکه باید استانداردسازی و توجه به اصول حرفه‌ای در مدیریت نظام آموزشی در اولویت بانک‌ها قرار گیرد، گفت: یک از زیرساخت‌های مهم و ضروری در جهت ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک بحث فرهنگ الکترونیک و رواج فرهنگ استفاده درست از فناوری اطلاعات در میان عموم مردم است.
پس از گذشت چند روز از وقوع سیلاب در روستای ناریان شهرستان طالقان در البرز نیروهای امدادی همچنان مشغول پاکسازی آثار بجا مانده از سیلاب دراین روستا هستند. به گفته فرماندار طالقان، ۷۰ خودرو در این روستا توسط امواج سهمگین سیلاب متلاشی شده اما خسارت جانی در برنداشت و از سوی دیگر ۱۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند.
برنامه ریزی صحیح در زندگی موجب رشد اقتصادی شده و از زیرساخت‌های توسعه اجتماعی و بالندگی اقتصادی یک جامعه محسوب می‌شود. در سیره امام حسن عسکری علیه السلام در این رابطه، نکات قابل توجهی وجود دارد که در زیر نمونه‌ای از آن را می‌خوانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ