همزمان با تداوم درگیری‌ها در سودان، ارتش این کشور از بازگشت هیئت مذاکره‌کننده ارتش به جده جهت مذاکره با نمایندگان نیروهای پشتیبانی سریع خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
منابع دیپلماتیک از بازگشت هیئت مذاکره کننده ارتش سودان به جده برای از سرگیری مذاکرات با هیئت وابسته به حمیدتی خبر دادند.
منابع دیپلماتیک از بازگشت هیئت مذاکره کننده ارتش سودان به جده برای از سرگیری مذاکرات با هیئت وابسته به حمیدتی خبر دادند.
بندرعباس - ناوگروه ۹۰ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۸۴ روز دریانوردی در خلیج عدن، دریای سرخ و اسکورت و پشتیبانی از یگان‌های شناور تجاری به میهن اسلامی مان بازگشت.
شهردار تهران درباره فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی مربوط به ادوار گذشته و برخورد با فساد در سه سطح توضیحاتی داد.
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا با صدور پیام، ورود دلاورمردان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش به کشور را تبریک گفتند.
امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ناوشکن دنا و ناوبندر مکران از دریانوردان ارتش در بازگشت از ماموریت چرخش ۳۶۰ دور کره زمین استقبال کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به کشور را تبریک گفت.
رهبر انقلاب با صدور پیامی بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.
رهبر انقلاب با صدور پیامی بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.
ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ۵۸۰۰ ساعت دریانوردی از مأموریت دور دنیا به آب‌های سرزمینی ایران بازگشت.
ارتش رژیم‌صهیونیستی از بازگشت زندگی عادی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه خبر داد.
بنیامین نتانیاهو در روز‌های نخست بازگشت به منصب نخست‌وزیری، در یک سخنرانی اولویت نخست دولتش در عرصه سیاست خارجی را مقابله با ایران عنوان کرد. آویو کوخاوی، رئیس پیشین ستاد کل ارتش اسرائیل نیز پیش از پایان دوران مسئولیتش عنوان کرده بود که ارتشی به جانشین خود تحویل می‌دهد که از توانایی و آمادگی لازم برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران برخوردار است.
بازیکنانی که از پرسپولیس و استقلال جدا می شوند در ادامه مسیر خیلی مایل هستند شرایط به گونه ای رقم بخورد که بار دیگر قرمز پوش یا آبی پوش شوند.
بمناسبت ۱۸ شهریور سالروز بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش ، امیر سرلشکر موسوی با تعدادی از طراحان، فرماندهان و دست اندرکاران اعزام این ناوگروه دیدار و از آنان قدردانی کرد.
ده‌ها هزار تن از شهروندان مسلمان میانمار که ۵ سال پیش بر اثر کشتار ارتش این کشور در ایالت راخین٬ آواره شده بودند، هنوز امکان بازگشت به وطن‌ شان را ندارند.
ده‌ها هزار تن از شهروندان مسلمان میانمار که ۵ سال پیش بر اثر کشتار ارتش این کشور در آراکان٬ آواره شده بودند٬ هنوز توان بازگشت به وطن‌شان را ندارند.
بندرعباس - هشتاد و سومین ناوگروه رزمی اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آبهای آزاد با استقبال امیر دریادار شهرام ایرانی در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس پهلو گرفت.
فرمانده کل ارتش در پیامی به‌ مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، آورده است: آزادگان سرفراز، پرچم‌دار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده‌اند.
وزیر اقتصاد از اجرایی شدن وعده بازگشت مالیات و عوارض ارزش افزوده شرکت‌ها به استان‌ها خبر داد و گفت: منابع ۳۵۰۰ شرکت با بیش از ۶.۵ هزار میلیارد تومان به همان استان باز می‌گردد.
معاون درآمد سازمان امور مالیاتی دستور داد تا مالیات و عوارض ارزش افزوده صادرکنندگان ظرف یک ماه از تاریخ درخواست صادرکنندگان، به آنها مسترد شود.
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ