ارتش رژیم‌صهیونیستی از بازگشت زندگی عادی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پس از دو مرحله لغو شدن، برای روز شنبه پیش‌بینی شده که هنوز شرایط ایده‌آل برای اکثریت اعضای این مجمع ایجاد نشده است.
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
در حالی که از روز گذشته بحث زیادی در مورد برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر از هفته ۲۸ شنیده می‌شد، اما در نهایت موافقت نهادهای مربوطه اخذ نشد.
لغو ویزا در حالی صورت می‌گیرد که عمان به دنبال توسعه صنعت گردشگری است و تعدادی از پروژه‌های مهم و برجسته را اخیرا در این حوزه راه‌اندازی کرده است. این ابتکارات با هدف تنوع بخشیدن به اقتصاد کشور و استفاده از تاریخ، فرهنگ و طبیعت آن است.
در حالی که دیدار تیمهای جوانان پرسپولیس و آکادمی کیا برای امروز برنامه ریزی شده بود اما بارش شدید برف دوباره این دیدار را لغو کرد.
پکن با بی‌اهمیت جلوه دادن اخبار درباره لغو سفر از پیش ‌برنامه‌ریزی‌شده وزیر خارجه آمریکا به چین، اعلام کرد که این سفر هرگز به طور رسمی اعلام نشده بود.
با لغو سفر علی فتح‌الله‌زاده به امارات حالا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
رئیس جمهور اوکراین، تابعیت شماری از کشیش های این کشور را به حالت تعلیق درآورد.
عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.
احکام متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و لغو حکم اعدام حمید قره حسنلو صحت ندارد.
مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: در حالی که پس از پیگیری‌هایی که داشتیم، معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با وجود ترافیک کاری این هفته دولت به خاطر بحث بودجه، حضور در این برنامه را قطعی کرده بودند، اما در گفتگو با ریاست دانشگاه به ایشان مطرح شده که دانشگاه نمی‌تواند امنیت ایشان را در این برنامه تضمین کند.
در حالیکه باشگاه پرسپولیس به درخواست کادرفنی‌اش در حال تدارک سفر به امارات برای برگزاری اردو بود، این موضوع تا این لحظه نهایی نشده و در آستانه لغو قرار دارد.
در حالی که قرار بود امروز (جمعه)، تمرینات تیم فوتبال استقلال از سر گرفته شود، مطالبات بازیکنان باعث شد این تمرین برگزار نشود.
در حالی که خبرنگاران منتظر ورود کی‌روش برای اعلام لیست نهایی بودند، در نهایت نشست خبری او لغو شد.
کانادا درخواست صدور ۵۸ ویزا را از سوی ایران دریافت کرده است در حالی که توافق روی صدور ۴۵ ویزا بوده است.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: شرکت بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی قرار داد خود را با تعدادی از بیمارستان‌ها لغو کرده در حالی که این موضوع خلاف تعهدات است.
در حالى كه قرار بود مجمع انتخاباتى فدراسيون سواركارى براى دومين بار در ماههاى اخير برگزار شود، بازهم وزارت ورزش جلوى اين مجمع را گرفت.
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در حالی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که دو دیدار هفته نخست برگزار نخواهد شد.
فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال در حالی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود که دو دیدار هفته نخست برگزار نخواهد شد.
در حال حاضر تعداد اعضای المپیکی و غیرالمپیکی مجمع انتخاباتی کمیته المپیک برابر است و این احتمال وجود دارد که انتخابات در موعد مقرر برگزار نشود.
هیچ قراری مبنی بر حضور ستارگان فوتبال جهان نداشتیم که حالا بخواهد کنسل شود
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز ارزش‌گذاری نهایی باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای ارائه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ