با جدایی کمال کامیابی‌نیا اکنون مدافع راست سرخ‌ها قصد دارد شماره پیراهن این بازیکن را در فصل آتی بر تن کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خانواده کیلیان امباپه با پیشنهاد الهلال عربستان موافقت کرده‌اند.
حمیدرضا ترقی فعال سیاسی از اظهارات محمدرضا باهنر درمورد حضور اصلاح‌طلب‌ها در انتخابات مجلس حمایت کرد و گفت: این امر از بدیهی‌ترین مسائل در عرصه سیاسی است.
فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیئت رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر فریز شدن امتیازهای تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
وحید طالب‌لو هنوز پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد بازگشت به استقلال به عنوان مربی گلرها ارائه نکرده است.
حاکمان فعلی افغانستان با این‌که بار‌ها در اظهارات خود تاکید کردند که پایبند به معاهده هیرمند طبق توافق سال ۱۳۵۱ هستند، اما این لفاظی‌ها در ظاهر بود و هیچ‌گاه حاضر به اجرای تعهدات نبودند، گرچه به نظر می‌رسد این مقوله نه فقط مربوط به دوره فعلی حاکمان در افغانستان بوده بلکه در دوره‌های گذشته نیز چنین بوده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ترکیه موافقت خود را برای جایگزینی اروه رنار در نیمکت تیم ملی فوتبال عربستان اعلام کرد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.
روزنامه‌های ورزشی ایتالیا امروز سوژه‌های متفاوتی را روی جلد برده‌اند:از تمدید قرارداد لیائو تا آمادگی ناپلی‌ها برای برگزاری جشن قهرمانی.
سرپرست آموزش و پرورش به درخواست کارکنان وزارت‌خانه پاسخ مثبت داد.
معاون اول رئیس جمهور از دعوت ملک سلمان از رئیسی برای سفر به ریاض خبر داد و گفت: پاسخ مثبتی به این دعوت داده شده است.
معاون اول رئیس جمهور از دعوت پادشاه عربستان از رئیس جمهور برای دیدار و گفتگو با یکدیگر خبر داد و گفت: ملک سلمان از رئیس جمهور دعوت بعمل آورده است که پاسخ مثبتی به این دعوت داده شده و انشالله اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
مهاجم پرسپوليس برابر مس رفسنجان پایه‌گذار پیروزی تیمش لقب گرفت تا پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را به بهترین شکل بدهد.
فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب حریف دوم تیم ملی در فیفا دی فروردین است و اگر این تلاش ها جواب ندهد، تیم ملی به همان یک بازی با روس ها اکتفا خواهد کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به درخواست تیم‌های بازمانده از فینال لیگ برتر، دیدارهای رده‌بندی این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود.
یک رسانه اروپایی از موافقت سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل برای قبول هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به خرید بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امیدوار است.
بعد از درخواست رئیس فیفا از کشورها برای نامگذاری استادیوم‌هایی به نام پله، جزیره کیپ‌ورد، در این راه پیش‌قدم شد و نام یکی از ورزشگاه‌های خود را به پله تغییر داد.
الکسیس مک آلیستر، ستاره آرژانتین در جام جهانی، در روزهای اخیر مذاکراتی خوب و پیشرفته با یوونتوس داشت و به این باشگاه پاسخ مثبت داد.
این مقام چینی گفت: ایران اخیراً حسن نیت و انعطاف در خصوص برخی مسائل باقیمانده نشان داده است. آمریکا باید به آن واکنش مثبت نشان دهد و راه‌هایی برای همکاری با ایران به منظور به نتیجه رسیدن زودهنگام مذاکرات بیابد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در سخنانی اعلام کرد که آمریکا باید به حسن نیت ایران در خصوص مذاکرت رفع تحریم ها پاسخ مثبت دهد.
فدراسیون‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در حاشیه کنگره جهانی 2022 در کشور هلند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
رئیس جمهور اوکراین در سخنانی گفت که کی یف از عدم پاسخ مثبت رژیم صهیونیستی به درخواست های چندین باره برای ارائه تسلیحات نظامی به اوکراین شوکه شده است.
آنتونی، وینگر آژاکس، اعلام کرده که به دنبال جدایی از این باشگاه و پیوستن به منچستریونایتد است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به درخواست برای حراج پیراهنش به نفع یکی از هواداران این تیم پاسخ مثبت داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ