فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب حریف دوم تیم ملی در فیفا دی فروردین است و اگر این تلاش ها جواب ندهد، تیم ملی به همان یک بازی با روس ها اکتفا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان در منامه بحرین را با پیروزی مقابل بلغارستان به پایان برد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا حریف ویتنام نشد و نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا حریف ویتنام نشد و نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 از ساعت 14:30 به میزبانی هلند به مصاف تیم ملی آلمان رفت و توانست حریف خود را از پیش‌رو بردارد تا طلسم 11 ساله پیروزی بر آلمان شکسته شود.
تیم ملی والیبال ایران در بازی اول خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف آلمان خواهد رفت.
آمارها حکایت از برتری بی چون و چرای تیم ملی در بازی دوم در مسابقات کافا می دهد.
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به مصاف ترکیه رفت و ملی‌پوشان سه بر دو مغلوب حریف شدند.
ایران در نیمه دوم، ۱۱ شوت زد و اجازه زدن فقط یک شوت را به حریف داد که آن هم در چارچوب نبود.
فدراسیون فوتبال ایران به دنبال انتخاب دومین حریف تدارکاتی خود برای فیفا دی فروردین ماه است.
مذاکره با حریف تدارکاتی دوم تیم ملی در نوروز
مصاف سوم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با بلاروس به سود تیم حریف تمام شد. در بازی اول و دوم برنده تیم ایران بود.
ایران دیشب با اختلاف زیاد و با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ مغلوب اسپانیا شد و حرفی برای گفتن نداشت. حالا در دور دوم به سد سه حریف قدرتمند اروپایی برخورد کرد.
دروازه بان تیم ملی آرژانتین در آخرین دقایق فینال، تک به تکی را مهار کرد که کم از مهار ضربه دوم حریف در ضیافت پنالتی ها نداشت.
فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با شکست برابر حریف به عنوان دوم رسیدند.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول از آن آمریکا و نیمه دوم از آن ایران. با این تفاوت که حریف در نیمه نخست به گل رسید اما ایران در نیمه دوم نه.
تیم ملی فوتبال انگلیس با کسب پیروزی برابر ولز و به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو با شکست حریف قدرتمند تایلند یک به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کرد.
تیم ملی ویتنام با قرار گرفتن در رده دوم گروه D حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال آسیا شد.
تصاویری که از پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی آمریکا برای جام جهانی قطر منتشر شده است اعتراض هواداران آمریکایی را به دنبال داشت.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
چند سوال در باره سرقت از بانک ملی!
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب مقابل تیم قدرتمند و صدرنشین آمریکا به میدان رفت و با شکست دادن این حریف بدون باخت، شگفتی‌ساز شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ