سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا و بارسلونا به عنوان نفر اول کادر فنی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به تحسین عملکرد کیلیان امباپه مقابل تولوز پرداخت.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در پاسخ به سوالی در مورد بازی نکردن کیلیان امباپه ترجیح داد سکوت کند!
عثمان دمبله، وینگر فرانسوی، بعد از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، در اولین مصاحبه رسمی خود به طور کنایه آمیزی از لوئیز انریکه، سرمربی این تیم تمجید کرد و او را دلیل اصلی انتقالش دانست.
با وجود اینکه لوئیس انریکه تصور می کرد بتواند در مورد مشکل کیلیان امباپه وساطت کند اما دستور از جایی است که نمی توان عملا کاری کند!
لوئیس انریکه از بلاتکلیفی موجود در پاری سن ژرمن به دلیل آینده کیلیان امباپه خسته شده است.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید هدف تیمش مثل هدف بزرگترین تیم‌های اروپا و رسیدن به قهرمانی است.
لوئیس انریکه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، به دنبال جذب کپا آریسابالاگا برای جانشینی جانلوییجی دوناروما است.
کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پی‌اس‌جی، با دریافت 6 میلیون یورو از شکایت از باشگاه صرفنظر کرد. به این ترتیب آخرین مانع قانونی برای استخدام لوئیس انریکه برداشته شد.
مدیران پاری سن ژرمن امیدوارند استخدام لوئیس انریکه به عنوان سرمربی به فاکتور تعین‌کننده‌ای تبدیل شود تا آنها بتوانند کیلیان امباپه را به ماندگار شدن در پاریس راضی کنند.
سزار آسپیلیکوئتا با اظهارنظری درباره لوئیس انریکه باعث شد شایعات درباره اینکه او سرمربی آینده این باشگاه انگلیسی است بیش از پیش تقویت بشود.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد در صورت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، گزینه اول مدیران سیتی برای جانشینی او است.
لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، می‌گوید دوست دارد در لیگ برتر انگلیس مربی‌گری کند. او همچنین گفت بر خلاف شایعات، فدراسیون برزیل برای هدایت تیم ملی این کشور با او تماس نگرفته است.
رسانه‌های برزیلی اعلام کردند لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، در حال مذاکرات رسمی با فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور است.
روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، حالا در صدر فهرست فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور قرار دارد.
یک رسانه پرتغالی اعلام کرد ژوزه مورینیو نشستن روی نیمکت تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی را رد کرده و حالا گزینه‌های فدراسیون این کشور زین‌الدین زیدان و لوئیس انریکه هستند.
ممکن است شاهد حضور لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، روی نیمکت اتلتیکومادرید باشیم.
لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، وداعی احساسی با این تیم داشته است.
موج انتقاد از لوئیس انریکه به حدی گسترش پیدا کرده که دامنه‌اش حتی به نزدیکان و مورد اعتمادترین افراد به او رسیده است.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، بعد از شکست مقابل ژاپن گفت با اینکه تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی صعود کرده ولی دلیلی برای خوشحالی نمی‌بیند.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، می‌گوید از تساوی مقابل آلمان راضی است ولی از این ناراحت است که تیمش روی اشتباهی گل خورد که به ندرت مرتکب می‌شود.
لوئیس انریکه امروز به یاد دختر مرحومش به دوچرخه‌سواری رفت و پیامی احساسی در اینستاگرامش نوشت.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، بعد از پیروزی 7-0 تیمش مقابل کاستاریکا از شاگردانش ستایش کرد و گفت اسپانیا با وجود برتری پرگل تا لحظه آخر بازی را تمام شده نمی‌دانست.
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در پاسخ به صحبت‌های اخیر لیونل مسی درباره او از ستاره آرژانتینی که زمانی در بارسا بازیکنش بوده تمجید کرد.
فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ