علی خطیر برای جذب محمدرضا خالدآبادی شخصا وارد مذاکره شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از 24 ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تأیید کرد.
بعد از 24 ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تائید کرد.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
باشگاه استقلال برای جذب گلر جوان امیدهای ایران به توافق نهایی با تیم فعلی او رسید.
سخنگوی کرملین همچنین گفت که هیچگونه اقدام قضایی علیه افراد مسلح گروه واگنر که در این شورش حضور داشته و وارد اراضی روسیه شدند، انجام نخواهد شد.
کالیدو کولیبالی، مدافع چلسی، صبح امروز برای انجام تست پزشکی و امضای قرارداد به عربستان سفر کرد.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، هفته آینده قراردادش را با رئال مادرید به صورت رسمی امضا خواهد کرد.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
وزیر دارایی عربستان تاکید کرد که فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در ایران ایجاد شده است و تا زمانی که به بند‌های توافق احترام گذاشته شود، هیچ مانعی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
براساس توافق انجام شده، قرارداد اولیه قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال تا جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت دو طرف، تا جام جهانی تمدید می‌شود.
پس از انجام چند روز مذاکرات فشرده میان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با همتای سعودی خود در شهر پکن، امروز توافق حاصل شده برای از سرگیری روابط میان دو کشور، طی مراسمی با امضاء بیانیه‌ مشترک میان ایران، عربستان سعودی و چین به صورت رسمی اعلام شد.‌
پس از انجام چند روز مذاکرات فشرده میان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با همتای سعودی خود در شهر پکن، امروز توافق حاصل شده برای از سرگیری روابط میان دو کشور، طی مراسمی با امضاء بیانیه مشترک میان ایران، عربستان سعودی و چین به صورت رسمی اعلام شد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، برای پوشیدن پیراهن النصر با مدیران این باشگاه به توافق رسید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: با طرف آمریکایی توافق کردیم نسبت به تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی بر اساس مذاکراتی که انجام خواهد شد، اقدام کنیم.
اعلام آتش بس جدید میان ارمنستان و آذربایجان در حالی اعلام می‌شود که آتش بس قبلی که روسیه روز سه شنبه با میانجیگری انجام داده بود به سرعت با شکست روبرو شد.
بلینکن مدعی شد: به نظر می‌رسد ایران یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند کاری که برای رسیدن به یک توافق لازم است را انجام دهد و آن‌ها همچنان به مطرح کردن مسائل خارج از چارچوب ادامه می‌دهند که انجام شدن توافق را غیرمحتمل‌تر می‌کند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
بوکسور المپین ایران که بار‌ها از علاقه خود برای حضور در بوکس حرفه‌ای صحبت کرده بود، اکنون برای انجام ۴ بازی در بوکس نیمه‌حرفه‌ای با یک باشگاه خارجی به توافق رسیده است
در صورت انجام توافق احتمالی در نتیجه مذاکرات اخیر در وین شورای عالی امنیت ملی این توافق را بررسی کرده و سپس گزارش به مجلس ارائه خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آنچه توضیح داده شد این بود که مذاکرات تمام شده و روند توافق در حال انجام است و تصمیم سیاسی ایران گرفته شده و طرف مقابل خصوصا آمریکا باید تصمیم سیاسی خود را بگیرد آیا منافع ایران را می‌پذیرد یا باز بدعهدی می‌کند.
باشگاه پرسپوليس در مذاکره با طرف برزیلی توافق نهایی در خصوص جذب آلف مانگا را صورت داد.
شگفتانه های وزارت صمت برای خودروسازان/ تصمیمات صمت به سمت دلالان است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ