راه رفتن، وضعیت بدنی و سرعت شما ممکن است سرنخ‌هایی درباره سلامت و شخصیت شما بگویند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ابلاغ معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ۴ رشته به رشته های رسمی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی اضافه شدند.
تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق برگزار می‌شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند.
متقاضیان زیر ۱۸ سال می‌توانند به صورت گروهی و از طریق یک سرگروه در سامانه سماح برای پیاده‌ روی اربعین نام نویسی کنند.
لیونل مسی در اولین روزهای حضورش در میامی توانسته سبک زندگی مورد علاقه خود را تجربه کند.
هر چیزی که باعث تعریق شما شود - سونا یا جکوزی، پیاده‌روی در یک روز گرم و ... - باعث از دست دادن مایعات بدن شما می‌شود. همینطور ورزش کردن نیز موجب گرم شدن ماهیچه‌ها می‌شود و در نتیجه بدن شما عرق می‌کند تا گرما را دفع کند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از یک مرحله ای شدن ثبت نام پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: حداکثر زمان ماندگاری در اربعین یک هفته در نظر گرفته شد.
این دستگاه شبیه اسکیت به نظر می‌رسد، اما طوری ساخته نشده که با پوشیدن آن‌ها تعادل خود را از دست بدهید. به لطف الگوریتم‌های یادگیری ماشین، فقط زمانی حرکت می‌کند که شما بخواهید.
دو فضانورد روس یک راهپیمایی فضایی برای فعالسازی رادیاتوری انجام دادند که قبلا محل آن در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی را تغییر داده بودند.
برای شهروندان و میهمانان نوروزی در پایتخت مسیرهای پیاده روی توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران تعیین شده که می‌توانند استفاده کنند.
شروع یک روال پیاده روی ساده است، زیرا برخلاف تمرینات بدنسازی، هزینه اولیه اندک بوده و برنامه منعطفی دارد.
دو فضانورد چینی روز پنج شنبه یک پیاده روی فضایی ۷ ساعته انجام دادند که در حقیقت نخستین راهپیمایی فضایی در ماموریت «شنژو ۱۵» به حساب  می آید.
دو فضانورد طی یک پیاده روی فضایی بالاخره توانستند یک بست در جای خود نصب کنند و به این ترتیب فرایند نصب پلتفرم های نگهدارنده پنل های خورشیدی را تکمیل کنند.
ویدیویی جالب که از دوربین متصل به لباس یک صخره نورد ثبت شده است و لحظات دلهره آور پایین آمدن یک صخره نورد از یک صخره با ارتفاع بالا ضبط کرده است را ببینید.
شب گذشته دو فضانورد ساکن در ایستگاه فضایی بین المللی یک پیاده روی ۷ ساعت و ۲۱ دقیقه ای انجام دادند. در این عملیات نیکول مان( فضانورد ناسا)و کیوچی واکاتا( فضانورد ژاپنی شرکت کردند.
نشستن به مدت طولانی با افزایش موارد نگران‌کننده‌ای از شرایط نامطلوب سلامتی مانند سلامت ضعیف قلب، دیابت، افزایش وزن، زوال عقل و سرطان‌های متعدد مرتبط است. حتی اگر به طور منظم ورزش کنید، نشستن طولانی‌مدت و سایر رفتار‌های بی‌تحرکی می‌تواند سلامت شما را تضعیف کند.
نشتی قابل توجه ماده خنک کننده از کپسول سایوز مخصوص حمل فضانوردان که در کنار ایستگاه فضایی بین المللی پهلو گرفته بود، سبب شد دو فضانورد روس پیاده روی فضایی خود را لغو کنند.
نتایج یافته‌هایی که در مجله چاقی منتشر شده نشان داد تعداد گام‌ها در پیاده روی مانع از افزایش وزن نمی‌شود، حتی در بین کسانی که روزانه ۱۵ هزار قدم راه می‌رفتند.
مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در تهران
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیاده روی اربعین شرکت کرد.
پس از آنکه دو هفته قبل، پیاده روی فضایی دو فضانورد روس به دلیل اختلالی زودتر از موعد پایان یافت، اکنون آنها دوباره یک پیاده روی دیگر انجام دادند که ۷ ساعت طول کشید.
در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران گزارشی از چگونگی خدمات رسانی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران ارائه شد.
یک ساعت یا بیش‌تر پیش از بیدار شدن، بدن شما شروع به آماده شدن برای روز می‌کند. در این زمان، فشار خون شما و همچنین نبض تان شروع به افزایش می‌کند و غدد درون ریز شروع به ترشح مقادیر بیش‌تری از هورمون‌ها برای آماده کردن بدن تان می‌کنند از جمله هورمون تیروئید که تیروکسین نیز نامیده می‌شود
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ