کیلیان امباپه در آخرین روزهای تعطیلاتش به شهر کوچکی در فرانسه سفر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
علی دایی تنها موفق شد در یک غرفه نمایشگاه صنایع غذایی حضور پیدا کند و بعد از لحظات کوتاهی، استقبال کم نظیر مردم برای گرفتن عکس و فیلم و امضا، جو سالن را بهم ریخت.
استقبال عجیب از یک بلاگر اینستاگرامی در پاساژ رویال سعادت‌آباد را ببینید.
بیشتر مردم بعد از دیدن سوسک در محیط خانه یا محل کار خود هیجان‌زده می‌شوند و چشم از آن برنمی‌دارند تا از وجودش خلاص شوند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ ایران که روزگاری نه چندان دور مردم از دیدن تجهیزات ورزشی شان تعجب می کردند، حالا به چهره های شناخته شده در ورزش و بین مردم تبدیل شده اند.
مریم طلایی گفت: در این مدت تنها اتفاقی که افتاد این بود که در انظار عمومی و دید مردم جامعه، موتورسواری زنان جا افتاد. روز‌های اولی که ما سوار موتور می‌شدیم، خیلی عجیب بود برای همه. ولی الان اگر یک خانم سوار موتور وسپا در خیابان دیده می‌شود دیگر کسی تعجب نمی‌کند.
بازیکن سابق تیم ملی و مربی فعلی ذوب آهن می گوید سبک امیر قلعه نویی با کی روش متفاوت است و برای دیدن شرایط ایده آل ملی پوشان باید زمان بگذرد.
یک ابر ترسناک «اسکاد» نادر که می‌توانست در ارتفاع کم قبل از طوفان تشکیل شود، در آسمان سیدنی ثبت شد.
اکثر مردم به دفعات یکسانی رویا می‌بینند. با این حال ممکن است شما ازجمله افرادی باشید که همیشه ادعا می‌کردید اصلا خواب نمی‌بینید، اما به یک‌باره شاهد تغییر این روال هستید و هر شب با یک خواب بیدار می‌شوید.
لیونل مسی آرژانتینی ستاره پاری‌سن‌ژرمن حمایت خود را از مردم آسیب دیده در زلزله سوریه و ترکیه نشان داد.
لیونل مسی آرژانتینی ستاره پاری‌سن‌ژرمن حمایت خود را از مردم آسیب دیده در زلزله سوریه و ترکیه نشان داد.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره های گذشته حتما می تواند برای شما هم جذاب باشد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره‌های گذشته حتما می‌تواند برای شما هم جذاب باشد.
بهرامی از مردم می‌خواهد با دیدن فرد بی‌خانمان، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های اجتماعی شهرداری برای انتقال این افراد به یک محل گرم و امن و نجات جانش از یخ‌زدگی و مرگ اقدام کند و می‌گوید توزیع شبانه غذا و لباس گرم بین کارتن‌خواب‌ها را تا گرم شدن هوا ادامه خواهد داد و خطاب به همه یاوران و ناجیان جان بی‌خانمان‌ها می‌گوید: «باید از مردمی که در این شرایط سخت، برای نجات جان انسان‌های فراموش‌شده‌ای مثل کارتن‌خواب‌ها، به ما کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌رسانند، ممنون باشیم.»
تصویری از مردم آرژانتین در خیابان‌های بوینس آیرس که در انتظار رسیدن مسی و یارانش هستند.
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مردم گنبد، دیگر به دنبال شادی و دیدن بازی جذاب نیستند و فقط قهرمانی در لیگ و یا حداقل صعود به نیمه‌نهایی، آنها را راضی و واقعاً خوشحال می‌کند.
طبق گزارش انجمن شهاب‌سنگ آمریکا که تا بعد از ظهر شنبه ۳۳ گزارش از یک گلوله آتشین را از مردم مریلند، نیویورک، اوهایو، پنسیلوانیا و انتاریو دریافت کرده بود، یک گلوله آتش به طور کلی روشن‌تر از سیاره زهره در آسمان دیده شده است.
یک نماینده مجلس گفت: برابر دیدن تمام مشترکان خانگی، عدالت را محقق نمی کند در حالی که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی به عدالت نزدیک تر است.
درحالی که جمعیت انتظار ویژه‌ای برای حضور حسن می‌کشید، بلافاصله پس از دیدن او روی پله برقی به طرز غیرقابل‌توصیفی به سمت او روانه شدند تا جایی که برقرار‌کنندگان نظم و امنیت فرودگاه تصمیم گرفتند بار دیگر یزدانی را به بالا برگردانند.
دوربین مسیر روبه‌روی حادثه را نشان نمی‌دهد تا ببینیم که زن، پرت می‌شود یا خود را پرت می‌کند یا اصلاً در خودرو نبوده و زمین می‌خورد، ولی مخاطب با دیدن همین تک تصویر، متأسفانه قضاوت می‌کند و حکم هم صادر می‌کند، چنان گرم و پرهیجان که انگار حقیقت همان است که او می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ