احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر در تلاش برای تطبیق هر چه سریعتر با اندیشه‌های مورایس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر همچنان برای بازی در کنار یکدیگر باید در انتظار بمانند.
شلوار پهلوانی جهان پهلوان غلام‌رضا تختی، برای انجام اقدامات حفاظتی به پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی‌فرهنگی سپرده شد.
در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت
عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان به اردوی سپاهانی‌ها در ترکیه اضافه شده‌اند.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
احسان ده پهلوان پدر دختران ووشوکار که از سالن مسابقات قهرمانی کشور زاهدان اخراج شده اند توضیحاتی را ارائه کرد.
محمدرضا مختاری و پژمان پشتام که در دو سال اخیر عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بودند، از رسیدن به فینال پنج وزن دوم جام تختی بازماندند.
احسان پهلوان بعد از پشت سر گذاشتن دوران سرما خوردگی، حالا می‌تواند فولاد را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.
درگذشت زنده یاد خلیل عقاب باعث بازخوانی زندگی حرفه‌ای او در رسانه‌ها شده است.
حمله دبیر به خادم؟ ضدانقلاب و پهلوان دنیای مجازی!
گود زینل خان با کوراوغلی، شتر، قالی، پشم میش و طلا منتظر پهلوان چوخه!
سومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان اسطوره پاراوزنه‌برداری ایران و جهان در حالی فرا رسید که جای خالی او هنوز هم در رقابت‌های پارالمپیک احساس می شود.
مسئول دفتر امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن تأکید بر مقابله با اشغالگری آمریکا در کشورش، با «پهلوان پنبه» خواندن ولیعهد سعودی گفت که ساقط شدن او قطعی است.
داوود ایوب پیشکسوت کشتی و آخرین حریف جهان پهلوان غلامرضا تختی درگذشت.
رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت مرحوم غلامرضا تختی، با حضور در ابن باویه به جهان پهلوان ورزش ایران ادای احترام کردند.
داوود ایوب پیشکسوت کشتی و آخرین حریف جهان پهلوان غلامرضا تختی درگذشت.
احسان پهلوان تعویض طلایی جواد نکونام لقب گرفت و توانست سازنده گل تساوی تیمش باشد.
ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد گفت: انتقادهای پدرم را به چشم پدر و پسری نگاه می‎‌کنم و سعی‌ام بر این است تا با انتقادهای او رشد کنم.
متولد شهر تفت بود و نامش «ابراهیم حلاج یزدی» بود و بعد‌ها به «یزدی بزرگ» مشهور شد و ماجرایش این بود: «در بیست سالگی موفق شد تمامی پهلوانان یزد را مغلوب کند و آوازه قدرت و هیکل ورزیده و مهارتش در کشتی به تهران رسید و به دستور وزیر دربار ناصرالدین شاه به تهران آورده شد.
احسان پهلوان و سعید آقایی تا همین چند ماه پیش عضو تیم پرسپولیس بودند.
پس از بیش از هشت سال نخست‌وزیری هند محبوبیت بالای نارندرا مودی و قدرت انتخاباتی چشمگیر او را تقریبا شکست ناپذیر ساخته است. با این وجود، علیرغم آن که موفقیت او در گردآوری قدرت سیاسی غیر قابل تردید است توانایی او در استفاده از آن به نفع اکثریت قریب به اتفاق شهروندان هم چنان مورد تردید قرار دارد.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم است
پهلوان احتمالا با توجه به خریدهای جدید پرسپولیس جایی در ترکیب اصلی پیدا نمی‌کرد و نمی‌خواست توسط گل‌محمدی به نیمکت چسبیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ