داوود ایوب پیشکسوت کشتی و آخرین حریف جهان پهلوان غلامرضا تختی درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از حضور در جام جهانی به مصاف ونزوئلا می رود.
دانیال سهرابی با شکست حریف خود در انتخابی وزن 72 کیلوگرم، آخرین ملی پوش کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی شد.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان در منامه بحرین را با پیروزی مقابل بلغارستان به پایان برد.
با انجام قرعه‌کشی آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، 7 کشتی‌گیر کشورمان حریفان خود را در بوداپست شناختند که محمد نخودی در صورت کسب برد در مبارزه اولش، در دور دوم حریف مارستلر آمریکایی است.
بحرین آخرین حریف تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان در دو جلسه آنالیز شد.
در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان، ناهید کیانی نشان برنز خود را با برتری مقابل حریفی از کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین دیدار خود از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان باید مقابل لهستان میزبان به میدان برود.
سالن کشتی توفیق جهانبخت بر روی پیکر آخرین حریف جهان پهلوان تختی بسته ماند.
داوود ایوب پیشکسوت کشتی و آخرین حریف جهان پهلوان غلامرضا تختی درگذشت.
دروازه بان تیم ملی آرژانتین در آخرین دقایق فینال، تک به تکی را مهار کرد که کم از مهار ضربه دوم حریف در ضیافت پنالتی ها نداشت.
برنامه ای که ریکاردو ساپینتو برای تعطیلات جام جهانی طراحی کرده بود، سفر به پرتغال و حضور در کمپ اسپورتینگ و انجام چند بازی دوستانه با تیم های پرتغالی بود.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
تیم ملی در حالی در آخرین بازی تدارکاتی‌اش قبل از جام جهانی، با دو گل از تونس شکست خورد که کارلوس کی‌روش از دو ترکیب کاملا متفاوت مقابل حریف افریقایی‌اش استفاده کرد تا دستش برای حریفانش رو نشود.
تیم ملی ایران امروز آخرین دیدار دوستانه خود پیش از شروع جام جهانی را مقابل تونس برگزار می کند.
ملی پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی فوتبال تونس خواهند رفت. این دیدار در تاریخ 16 نوامبر (چهارشنبه 25 آبانماه) در دوحه قطر برگزار می شود.
با اعلام مهدی تاج آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی برابر نیکاراگوئه برگزار می‌شود.
با اعلام مهدی تاج آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی برابر نیکاراگوئه برگزار می‌شود.
احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی با سوریه دیداری تدارکاتی برگزار کند.
صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره آخرین حریف تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی، گمانه‌زنی‌ها را به سمت امارات می‌برد.
تیم ملی ولز در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مقابل لهستان شکست خورد.
انگلیس به عنوان نخستین حریف ایران در جام جهانی، چندسالی می‌شود که از برند نایکی استفاده می‌کند. در آخرین بازنگری در قرارداد سه شیر‌ها با این شرکت تولید پوشاک، قراردادی تا سال ۲۰۳۰ بسته شد که بر اساس آن وظیفه تامین پوشاک تمامی رده‌های سنی انگلیس را برعهده دارد و البته تا آن تاریخ ۴۰۰ میلیون پوند هم دریافت می‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ