مسئول دفتر امنیتی گردان های حزب الله عراق ضمن تأکید بر مقابله با اشغالگری آمریکا در کشورش، با «پهلوان پنبه» خواندن ولیعهد سعودی گفت که ساقط شدن او قطعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه حملات پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، رسانه‌های این کشور از سرنگونی دو پهپاد دیگر در آسمان شهر مسکو خبر دادند.
منابع اردنی از سرنگونی یک پهپاد در مرز با سوریه خبر دادند که حامل مواد منفجره بوده است.
نظامیان صهیونیست در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان به مناطقی در کرانه باختری حمله ور شدند.
در صدمین روز از درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، ارتش توانسته یک پهپاد نیروهای پشتیبانی سریع را سرنگون و مواضع این نیروها را بمباران کند.
منابع روسی از سرنگونی یک پهپاد اوکراینی خبر دادند.
ارتش اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز جمعه یک فروند پهپاد حامل سلاح که از اراضی سوریه به سوی اردن پرتاب شده را سرنگون کرده است.
مبارزان فلسطینی عصر امروز موفق به سرنگونی یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه جنین در کرانه باختری شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از سرنگون کردن ۲ موشک «سایه طوفان»- که از سوی انگلیس برای اوکراین ارسال شده‌اند- توسط سامانه‌های پدافند هوایی این کشور خبر دادند.
منابع سودانی از تشدید درگیری در سودان و سرنگونی یک جنگنده ارتش این کشور به دست نیروهای پشتیبانی سریع خبر دادند.
رزمندگان مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی نابلس در کرانه باختری سرنگون کردند و با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف این شهر به شدت درگیر شدند.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از ۱۰۰ پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از 100 پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در هشتمین سالگرد تجاوز ائتلاف عربی به این کشور با اشاره به قدرت پدافندی نیروی هوایی یمن بار دیگر از رهگیری و سرنگونی موفق یک پهپاد نظامی متجاوزین خبر داد.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۴۰ نظامی اوکراین و سرنگونی دو فروند جنگنده سوخو ، یک بالگرد و ۱۴ پهپاد این کشور در محورهای مختلف جنگ خبر داد.
بنا به گزارش‌ها دلیل بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا و سپس دریاچه میشیگان در روز‌های شنبه و یکشنبه پرواز همین «شیء ناشناس» بود. علت بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا «اختلال در رادار» ذکر شده بود.
رزمندگان گردان جنین موفق شدند یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.
رزمندگان گردان جنین موفق شدند یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.
خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات عراقی و آمریکایی از سرنگونی یک فروند پهپاد ناشناس بر فراز پایگاه هوایی عین الاسد در غرب عراق خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع دفاع روسیه از سرنگونی دو جنگنده و یک بالگرد اوکراین در محور دونتسک و پیشروی نیروهای روسیه در این محور خبر داد.
نیرو‌های ویتنام شمالی در جنگ ویتنام از آتشبار‌های اس-۷۵ دوینا به‌طور گسترده برای دفاع از هانوی و هایفونگ استفاده می‌کردند. اس-۷۵ دوینا که در ناتو به نام سام-۲ مشهور است، سامانه موشکی ساخت روسیه (شوروی سابق) است. این سامانه در سال ۱۹۵۷ وارد خدمت شوروی و پس از آن بسیاری از کشور‌های کوچک و بزرگ جهان شد.
در نیمه اول دیدار فولاد و مس صحنه مشکوک به پنالتی، داد فولادی‌ها را درآورد.
منابع خبری از سرنگونی یک پهپاد در منطقه سبز بغداد و به صدا درآمدن آژیر خطر در سفارت آمریکا خبر دادند.
منابع لیبیایی از سرنگونی پهپاد آمریکایی بر فراز شهر بنغازی در شرق لیبی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ