پل گلدن گیت یک پل معلق در سان فرانسیسکوی آمریکا است که این شهر را به شمال ایالت کالیفرنیا وصل می‌کند. این پل روی تنگه گلدن گیت ساخته شده‌است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی از کشور قطر بازگشته است درباره حواشی جالب این سفر و همچنین ملاقات هایی که با چهره های مطرح فوتبال جهان داشته است صحبت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.
حدود ۲۰۰ خوشه ستاره‌ای عظیم در منطقه‌ای پر از گرد و غبار با وسعت حدود ۵۰۰۰ سال نوری(تنها پنج درصد قطر کهکشان راه شیری) زندگی می‌کنند، با این حال، مقدار گاز در این منطقه کوچک برابر با کل گاز موجود در کهکشان راه شیری است.
این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
آخرین تمرین السد پیش از تقابل با القطر، با حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی قطر، برگزار شد.
مدیرکل محیط زیست مازندران دیروز گفته بود: با پیگیری و تلاش سازمان حفاظت محیط زیست کشور و پیگیری‌های اداره کل محیط زیست مازندران یک فرد درنای سیبری از مرکز تکثیر و حفاظت درنا در کشور بلژیک از مسیر هواپیمایی این کشور به قطر و از آنجا به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی انتقال یافت.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آن‌ها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.
عکس مشهور مسی در موزه مخصوص خاندان سلطنتی قطر قرار گرفت.
آخرین قسمت پادکست ورزش سه مربوط به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد.
محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
سرمربی ژاپن پس از حذف تیمش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
صفحات مجازی تیم‌ملی فوتبال آمریکا برای جدول رده‌بندی گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نماد "لا اله الا الله" را از پرچم جمهوری اسلامی ایران حذف کرده بود.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف ولز خواهد رفت.
در دومین دیدار از گروه G رقابت‌های جام جهانی قطر 2022 دو تیم برزیل و صربستان به مصاف هم رفتند. داوری این دیدار حساس برعهده علیرضا فغانی است
باشگاه الاهلی قطر میزبان سرمربی تیم ملی کشورمان در دوحه بود.
این فریاد احمدرضا عابدزاده بخشی از حس و حال ایرانی‌ها در 31 خرداد 1377 را به تصویر می‎‌کشد.
از تیم ایران تصویری از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران طراحی و ۹۰ روز مانده به شروع جام جهانی، روی یکی از ساختمان‌های بلند در مرکز شهر دوحه نصب شد.
باشگاه العربی بعد از درخشش مهرداد محمدی مهاجم ایرانی اش در بازی هفته گذشته با انتشار پوستری با تصویر ستاره ایرانی اش به نقش مهم این بازیکن در دیدار پیش رو پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ