باشگاه الاهلی قطر میزبان سرمربی تیم ملی کشورمان در دوحه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
پست اینستاگرامی بازیکن تیم فوتبال الشرطه با کریستیانو رونالدو جنجال‌آفرین شد.
الاتحاد با شکست سه بر یک مقابل الهلال از صعود به جمع چهار تیم برتر جام عرب جا ماند.
مهدی طارمی در یک پست اینستاگرامی به شایعات واکنش نشان داد.
مهاجم قرمز‌ها عکس جالبی را از فرزند خود به اشتراک گذاشت.
تصویر جالبی که از مورینیو در آغاز تمرینات پیش فصل رم منتشر شده است.
عکس یادگاری ناصرالدین شاه و دربارش با مجسمه باشکوه شاه قاجاری توسط آنتوان سوریوگین به ثبت رسیده است. اما تاریخ و مکان ثبت تصویر مشخص نیست.
حاجیانی که سه روز در سرزمین منا بیتوته کرده و در سه مرحله رمی جمرات را انجام داده بودند، بعدازظهر روز جمعه پس از انجام انجام آخرین رمی خود منا را ترک کردند و به مکه برگشتند.
مدافع گل‌گهر هم به جرگه متاهلین پیوست.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
وینگر تیم سپاهان به تازگی پدر شده است.
علی دایی در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی حضور داشت.
عادل فردوسی‌پور با سروش رفیعی ملاقات داشت و عکسی به یادگار گرفتند.
در آستانه جدال استقلال و پرسپولیس دو بازیکن قدیمی و موثر این تیم با یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند.
واضح است که نیت باشگاه و در رأس آن مدیرعامل این تیم، نادیده‌گرفتن جایگاه زنان نبوده است؛ ولی نمی‌شود از کنار اهمال صورت‌گرفته به‌سادگی عبور کرد. باشگاه پرسپولیس در شرایطی کارمندان زن باشگاه را برای گرفتن عکس یادگاری در جایگاه بدی قرار داده که پسوند «فرهنگی» را یدک می‌کشد و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران که رسالتش مخابره‌کردن اتفاقات فرهنگی و مثال‌زدنی است، در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش عکس یادگاری انداخت.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
دانشمندان تخمین می‌زنند که پلاسما با سرعت فوق‌العاده‌ای در حال سقوط است. این آبشار‌های پلاسمایی معادل خورشیدی شفق‌های قطبی زمین هستند. این ساختار همان چیزی است که برجستگی تاج قطبی نامیده می‌شود. برجستگی‌های روی خورشید معمولا به شکل شاخک‌های غول‌پیکر پلاسمای داغ هستند که در یک کمان بزرگ به سمت فضا کشیده می‌شوند.
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
قوانین هوانوردی هند به خلبانان این امکان را می‌دهد که در کابین خلبان غذا و نوشیدنی بخورند، اما این کار باید طبق دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای انجام شود. به عنوان مثال، فنجان ها باید درپوش داشته باشند تا از ریختن احتمالی آن بر روی تجهیزات الکترونیکی جلوگیری شود.
، خانواده‌ای در جزیره سولاوسی اندونزی، لباسی بر تن عزیز درگذشته خود می‌کنند و با جسم بی‌روح آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرند. مردم این روستا در مراسمی که «مانه‌نه» نامیده می‌شود فوت یکی از اعضای خانواده را به شکلی غیرمتعارف گرامی می‌دارند. در این مراسم مردم با نبش قبر، اجساد عزیزانشان را از قبر بیرون می‌آورند.
همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس عکس جدیدی منتشر کرد.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
انتشار تصویری از جمعی از نمایندگان مجلس که در گل ولای منطقه سیلزده کن عکس یادگاری گرفته اند، در شبکه های اجتماعی با واکنش های گسترده‌ای مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ