وزیر امور مهاجران دولت پیشبرد امور لبنان، مصوبه پارلمان اروپا در خصوص لزوم تداوم حضور آوارگان سوری در لبنان را به منزله دخالت در امور لبنان دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۳ منبع آگاه در ماه مه به رویترز اعلام کردند که لبنان به علت اقدامات ناکافی در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، احتمالا در لیست خاکستری FATF قرار خواهد گرفت.
عضو فراکسیون وفاء به مقاومت لبنان وابسته به حزب الله بر ضرورت آغاز گفتگوهای ملی و انتخاب رئیس جمهور این کشور در سریع ترین زمان ممکن تاکید کرد.
رئیس دولت پیشبرد امور لبنان خواستار فشار سازمان ملل متحد بر رژیم صهیونیستی جهت پایان دادن به نقض مکرر حاکمیت لبنان از سوی این رژیم شد.
لبنان برای افزایش تولید برق دنبال بالابردن واردات نفت از عراق است.
وزیر امور خارجه لبنان گفت که کشورش از همان ابتدا با تعلیق عضویت سوریه در اتحادیه عرب مخالف بوده است، چرا که این اتحادیه را بدون حضور سوریه ناقص می داند.
تقریباً روشن است که سفر امیرعبداللهیان به بیروت، با هدفِ کمک به انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان با درنظر داشتنِ علایق و منافع سعودی‌ها صورت گرفته است، اما وضعیت لبنان چنان پیچیده است که توافق در مورد آن کاری زمان‌بر و طاقت‌فرسا به نظر می‌آید.
وزارت خارجه لبنان از بازپس گیری حق رای این کشور در سازمان ملل خبر داد.
مفتی جعفری لبنان به شدت درباره وخامت اوضاع لبنان هشدار داد و خواستار اعلام وضعیت اضطراری ملی در این کشور شد.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حضور ما در دولت لبنان با هدف تسهیل در رفع نیازهای مردم بوده است و ما می خواهیم شریک کامل و یکپارچه در حقوق و وظایف باشیم، نه کمتر نه بیشتر.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور ما در دولت لبنان با هدف تسهیل در رفع نیازهای مردم لبنان بوده است و می خواهیم شریک کامل و یکپارچه در حقوق و وظایف باشیم، نه کمتر نه بیشتر.
در فهرست جهانی THE درباره رتبه‌بندی ۲۵۰ دانشگاه بابت میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان، هیچ نامی از دانشگاه‌های ایران نیست در حالی که در این فهرست، غیر از دانشگاه‌های اروپای غربی، دانشگاه‌های لبنان، ترکیه، قطر، عربستان، امارات، تایوان، تایلند، مصر، کره جنوبی، مکزیک، برزیل، آرژانتین، شیلی، مراکش، ماکائو (شبه جزیره‌ای در دریای چین و مستعمره پیشین پرتغال) و تایلند هم قرار گرفته‌اند.
نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان تأکید کرد که اراده سیاسی برای انتخاب رئیس جمهوری در این کشور وجود ندارد.
عبدالله بوحبیب وزیرخارجه لبنان امروز چهارشنبه در اظهاراتی تاکید کرد: لبنانی ها بسیار امیدوارند که کشورشان به یک کشور نفتی تبدیل شود.
دفتر رسانه ای ریاست جمهوری لبنان با صدور بیانیه ای هرگونه امتیازدهی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را رد کرد.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: لبنان به برکت مقاومت و همبستگی ملی و وحدت و ثبات موضع، موفق به گرفتن حق نفتی خود از دشمن صهیونیست شد.
رئیس‌جمهور لبنان اعلام کرد پس از مشورت و رایزنی با نخست‌وزیر و رئیس پارلمان این کشور، نسخه نهایی توافق مرزی با رژیم صهیونیستی را پذیرفته است.
شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد که ریاست جمهوری لبنان نسخه رسمی و نهایی توافق ترسیم مرزهای دریایی را پس از انجام اصلاحات نهایی، تحویل میانجی آمریکایی داده است.
روزهای اخیر هیئتی از لبنان به کشورمان آمده بودند و مذاکره‌هایی در این باره انجام شده تا طرح امکان اتصال برق کشورمان به لبنان بررسی شود.
روزهای اخیر هیئتی از لبنان به کشورمان آمده بودند و مذاکره‌هایی در این باره انجام شده تا طرح امکان اتصال برق کشورمان به لبنان بررسی شود.
رسانه های رژیم صهیونیستی به اختلاف و چند دستگی در محافل داخلی رژیم صهیونیستی درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی با لبنان اذعان کردند.
سفیر سابق آمریکا در تل آویو از پیشنهاد مطرح شده درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت که بر اساس این پیشنهاد تل آویو باید امتیازات گسترده ای بدهد.
تیم‌های ملی فوتسال لبنان و چین تایپه به تساوی یک بر یک مقابل هم رضایت دادند.
فیاض ادامه داد: نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت با مصطفی الکاظمی، همتای عراقی خود دیدار کرد و آنها موافقت کردند که یک هیئت لبنانی برای امضای تمدید توافق به بغداد سفر کند.
مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز گفت که دولت ایران آماده است تا نه تنها در زمینه تامین سوخت، بلکه در تمامی امور مربوط به بخش انرژی به ویژه ساخت واحدهای تولیدی در میان مدت به لبنان کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ