مدافع میانی استقلال با وجود بحث پایان دوران حضورش در این تیم به جمع آبی‌ها برمی‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تاکید بر توسعه همکاری با منطقه آزاد چابهار برای لجستیک قطعات، از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه هایما در سال جاری خبر داد.
عضو شورای عالی ژئوپارک جهانی یونسکو از آغاز پروژه ژئوپارک ماکو خبر داد و گفت: در جلسه ای با مدیرعامل و معاونان منطقه آزاد ماکو، این پروژه ژئوپارک تایید و مصوب شد.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
مدیرعامل جدید استقلال خبر گم شدن نسخه قرارداد باشگاه استقلال با جواد نکونام را تایید کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی طی نامه ای انتصاب موسی رضایی بعنوان مدیرعامل شرکت بیمه البرز برای مدت باقیمانده از ماموریت اعضای هیات مدیره این شرکت را تایید کرد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید ۲۷ منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان ۱۰ هزار هکتار خبر داد.
هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب برای بررسی استعفای حجت کریمی و تأیید سرپرست پیشنهادی وزارت ورزش، تشکیل جلسه می دهد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر تداوم روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر از رشد ۱۲ درصدی تولید صافی دیالیز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر این که تمامی خطوط تولید دارو در هلال احمر فعال است، از رشد حدود ۸۰ درصدی ساخت دارو در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت نساجی هلال با تاکید بر اینکه که مجموعه نساجی هلال در تلاش برای خودکفایی در عرصه تولید اقلام امدادی است، از ساخت ۵۴ هزار چادر امدادی در سال گذشته خبر داد.
در شرایطی که مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مشارکت با خودروسازی سایپا برای هم افزایی در ارتقای کیفیت محصولات خبر داد و گفت: بر اساس توافق با سایپا، با تملک بخشی از سهام ایتراک توسط مرکز نوآوری سایپا، این شرکت به عنوان مرکزی مشترک برای آزمایش و کنترل کیفیت قطعات و خودروهای دو خودروساز توسعه خواهد یافت.
مدیرعامل بانک صادرات با تاکید بر اینکه روند پر شتاب پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی در این بانک بدون محدودیت ادامه دارد، از پرداخت بیش از ٢٩٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه خبر داد.
مدیرعامل پرسپولیس از برگزاری قطعی اردوی این تیم در خارج از کشور در مقطع نیم فصل لیگ برتر خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
مدیرکل آسیای میانه قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با مدیرعامل اکسپو سنتر روسیه از توسعه همکاری‌های نمایشگاهی دو کشور خبر داد.
این بازیکن بازنشسته با حضور در یکی از شبکه های فارسی زبان مخالف جمهوری اسلامی، این خبر را تایید کرده است و علیه مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال هم موضع گرفت.
جلال علمدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تأیید خبر قطعی آب در برخی مناطق شهر یزد اظهار داشت: این قطعی به دلیل ایجاد حفره در خط انتقال شهری رخ داده است.
مدیرعامل پرسپولیس احتمال خرید دیاباته را تایید کرد
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که «ری‌را» با کیفیت بسیار مطلوب تولید و عرضه خواهد شد، گفت: قطعا مشتریان استقبال بالایی از کراس اوور ملی ایران خودرو خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ