وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش‌های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، مشکلات و گردنه‌های سختی عبور کرده و با چه دشمنانی روبرو شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و توانمندی‌های خودش قرار داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف دارد، صاحب قدرت واقعی و متکی به خداوند است.
مسئولان در زمانی که امکان حل مشکلات و رفع موانع موجود بر سر راه برجام وجود داشت، با ملاحظه کاری‌های سیاسی و گرفتار «توهم تضعیف» بودن، از در میان گذاشتن مطالب با مردم خودداری کردند و قصور ناشی از چنین توهمی موجب موفقیت مخالفین برجام و تحمیل آنهمه تحریم بر کشور و ملت شد.
اگر امروز مسئولان نظام جمهوری اسلامی در بالاترین سطوح، خود را درگیر این سؤال می‌بینند که با معضل کشف حجاب چه کنیم و لایحه برای آن تنظیم می‌کنند، به این دلیل است که در طول سال‌های متمادی هرگز گوش شنوائی برای شنیدن هشدار‌های ناصحان دلسوزی که خطر تهاجم از درون را گوشزد می‌کردند، نداشتند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، موادی از طرح بانکداری اسلامی را جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
سید محمد خاتمی: معتقدم می‌توان اسلام را چنان دید و شناخت که جایگاه «عرف» را در عرصه حیات اجتماعی به رسمیت بشناسد. اصلاح‌طلبان می‌گویند وضع امروز مساوی با جمهوری اسلامی نیست و باید با روش‌های مسالمت‌آمیز اصلاح شود، اما براندازان می‌گویند جمهوری اسلامی همین است و باید برانداخته شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز ارتش قهرمان مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران و آماده است تا در هر زمان و هر مکان بر سر دشمن فرو آید و منافع ملت بزرگ ایران را حفظ کند.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز روز میلاد ارتش نوین اسلام و روز تولد یک ارتش صاحب فضیلت با تفاضلاتی از همه ارتش‌های عالم به واسطه مردان و ستاره‌های درخشانش که در آسمان معنا نورافشانی می‌کند، است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دولتمردان امروز ما که به درستی درباره ازسرگیری روابط با عربستان تصمیم گرفته و آن را به مرحله اجرا گذاشته‌اند، با همین فرمان در زمینه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل به پیش بروند و به افراطیون اجازه دخالت و سنگ ‌اندازی ندهند.
فرمانده کل سپاه گفت: امروز جمهوری اسلامی از فتنه‌های دشمن با آرامش و اطمینان عبور کرده است و حرکت به سوی سازندگی هرگز متوقف نشد.
بعداز ظهر امروز طی مراسمی توافق‌نامه همکاری‌های مشترک امنیتی ایران و عراق از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق به امضا رسید.
جمهوری اسلامی نوشت: امروز اقتصادمان بحران زده است و فرهنگمان نیز آن چیزی نیست که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اقتضای آن را دارد. کشور را با این فرمان نمی‌شود اداره کرد. حکمرانان، اقتصاد را چنان تقویت کنند که مردم بتوانند با فراغ بال به استقبال فرهنگ و ارزش‌ها بروند و جامعه به عدالت توحید محور برسد.
محمودوند گفت: این اجماع جهانی علیه ایران که در حال گسترش است، به واسطه جریان‌های غربی است که می‌دانند جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت فوق العاده‌ای در حوزه هسته‌ای رسیده است. امروز تمام این تنش‌ها فقط به خاطر فعالیت‌های هسته‌ای در اراک، بوشهر و فردو نیست بلکه موضوع مهم بلکه رسیدن به نقطه اوج تکنولوژی است که دانشمندان جوان ما به آن رسیدند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جنگ امروز نظام جمهوری اسلامی ایران ترکیبی و اقتصادی است و دشمنان انقلاب اسلامی در طی دهه‌ها جریانات نفاق منطقه‌ای، تحریم و جنگ تحمیلی را طراحی کردند
او تلاش می‌کرد با همراهی عاقلانه و مدبرانه با مردم، نقطه «امید به اصلاح» را در دل آنان زنده نگه دارد و برای دستیابی به آن، همچون گذشته هزینه‌های سنگین و فشارهای طاقت‌فرسا بر خود و نزدیکان خود را بر دوش می‌کشید چنان که دور از ذهن نیست که در این راه و با توجه به تشدید محدودیت‌ها که شاهد هستیم، خود ایشان نیز در حصر قرار می‌گرفت!
گناباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی در قله اقتدار نظامی، دفاعی، سیاسی و امنیتی ایستاده است.
قطعا اگر نسل امروز نیز بودند همان راهی را می‌رفتند که نسل انقلاب رفت. ما جهنم را در آرزوی بهشت برهم زدیم. این را هم می‌دانستیم که بهشت، ساختنی است نه یافتنی. جامعه بهشتی هم ساختنی است.
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود از کسانی که معترضان را «اغتشاشگر» می‌خوانند انتقاد کرد و به کنایه به آنان گفت لابد شکمتان سیر است که وضعیت خراب معیشتی مردم خبر ندارید و می‌گویید مردم از سرشکم سیری اعتراض می‌کنند!
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود از کسانی که معترضان را «اغتشاشگر» می‌خوانند انتقاد کرد و به کنایه به آنان گفت لابد شکمتان سیر است که وضعیت خراب معیشتی مردم خبر ندارید و می‌گویید مردم از سرشکم سیری اعتراض می‌کنند!
رییس مجمع بسیج خراسان رضوی بیان کرد: دشمن روی عرصه فضای مجازی برای تخریب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده و امروز این عرصه نیازمند کار انقلابی و جهاد است.
وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.
جمهوری اسلامی نوشت: آنان که امروز، از اشد مجازات می‌گویند، آیا تا به حال، به چیزی به اسم تربیت اجتماعی فکر کرده‌اند؟ در این تامل کرده‌اند که رفتارشان در گذر زمان چه تعداد را با دفع حداکثری خود از قطار انقلاب پیاده کرده اند؟
روزنامه جمهوری‌اسلامی در یادداشت امروز خود به مسئولان هشدار داد که تصور نکنند با فروکش کردن اعتراضات، نارضایتی‌ها تمام شده است بلکه مانند خاکستری زیر آتش است که با جرقه کوچک شعله‌ور می‌شود.
امروز به هشدار باید گفت، حذف نشانه‌های ملیت - چون حذف تصویر تخت جمشید از ایران چک‌های ۱۰۰ هزارتومانی و… - به افزایش رویکرد به دین و مذهب نمی‌انجامد بلکه تعلق مردم به هویت و چهارچوبه شناختی خویش را به شدت فروخواهد کاست .
معاون اول قوه قضائیه با تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی، گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ