نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، موادی از طرح بانکداری اسلامی را جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که بعد از طرح قانون بانک مرکزی دومین طرح مجلس یازدهم برای اصلاح نظام بانکی است در ۱۳ فصل و ۹۰ ماده تدوین شده و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد.
برخی از مواد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران با اصرار نمایندگان بر مصوبه خود، برای اعلام نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
در جلسه علنی امروز مجلس، برخی از مواد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران اصلاح و برخی هم برای اعلام نظر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد و مصوبه مجلس درباره «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و موادی از آن را مغایر سیاست‌های کلی تشخیص داد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران بانکداری بدون ربا و افزایش قدرت نظارت بر شبکه بانکی مدنظر است.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران بانکداری بدون ربا و افزایش قدرت نظارت بر شبکه بانکی مدنظر است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران مورد تایید دولت است و دولت بار مالی ناشی از اجرای آن را پذیرفته است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران مورد تایید دولت است و دولت بار مالی آن را پذیرفته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ماده ۱۸ طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را برای رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داد.
جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری ادامه گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را در دو نوبت صبح و عصر بررسی می کنند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران اهداف این طرح را تصویب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اهداف طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را مشخص کردند که جلوگیری از تمرکز ثروت، ارتقای سلامت و پاسخگویی از جمله مهم‌ترین آنها بود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود به بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران خواهند پرداخت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد و رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار قرار گرفت.
سال‌ سیاه ۱۳۹۹ هیچگاه از خاطر سهامداران بورسی پاک نخواهد شد. همان سالی که بورس روی دور بیماری افتاد و صعود غیرمنطقی آن آغاز شد و بسیاری از مردم با امید کسب سودهای آنچنانی و با اعتماد به صحبت برخی مسئولان، نه تنها نقدینگی بلکه بسیاری از سرمایه‌های خود را به این بازار سپردند و سپس به تماشای سوختن آن نشستند!
افزایش نرخ تورم در آمریکا، قیمت نفت را در معاملات بازار‌های جهانی کاهش داد، اما با این حال، هر بشکه نفت با قیمت ۱۲۲.۱ دلار فروخته شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
عباد گفت: اینماد بدون توجه به شرایط کاری استارتاپ‌ها شکل گرفت و در حاضر فقط برای مشاغل نوپا و دانش‌بنیان حوزه اقتصاد دیجیتال محدودیت ایجاد کرده است؛ اما با این وجود مشاغل جدید رشد خوبی طی چند سال اخیر داشته اند، اما سنگ اندازی‌ها در صدور مجوز و شروع کسب و‌کار‌ها بسیار زیاد بوده و شرایط را برای افراد سخت‌تر کرده است.
رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی استان‌ها
نشست هم‌اندیشی با موضوع بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران عصر روز دوشنبه ششم تیر ماه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان این حوزه در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ