جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه سفارت اوکراین در سرزمین های اشغالی درباره این جنبش را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
حماس به عملیات ضدصهیونیستی در تل آویو واکنش نشان داد و آنرا واکنشی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
سخنگوی حماس به یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به نابلس و شهید و زخمی کردن شماری از فلسطینیان واکنش نشان داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به ناکامی اشغالگران در کسب اهداف خود در جریان یورش به جنین اعلام کرد که مقاومت جنین درس فراموش ناشدنی سختی به صهیونیست‌ها داد؛ تلفات آنان بسیار بالاست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از عملیات مقاومتی تل‌آویو استقبال کرد و اجرای آن را به منزله دفاع از خود در برابر صهیونیست‌ها دانست.
جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تغییر معادله نبرد با مقاومت فلسطین را کذب محض ارزیابی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به عملیات تیراندازی امروز در ایست بازرسی قلندیا در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
حماس در بیانیه ای به شهادت یکی از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به حمله وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست علیه نابلس که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شده، واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
حماس در بیانیه ای به عادی سازی در روابط یک کشور آفریقایی با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به سفر وزیرخارجه آمریکا به اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به تمدید قانون آپارتاید از سوی کنست رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به شهادت «ناصر ابو حمید» اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی که در اثر کوتاهی عامدانه در رسیدگی به وضعیت وی رخ داد، واکنش نشان داد.
در پی یورش امروز «یهودا گلیک» خاخام صهیونیست به همراه شماری از شهرک نشینان به مسجدالاقصی، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه هایی جداگانه به شهادت «مهدی حشاش» مبارز فلسطینی در شرق نابلس واکنش نشان دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت فراس یعیش از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس، بیانیه ای صادر کرد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای مشترک بر پاسخ قاطع و یکپارچه به هرگونه تعرض دشمن صهیونیستی تاکید کردند.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای به اخبار مربوط به پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با این جنبش واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ