رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب را جوابگوی نیاز‌های جامعه نمی‌داند و به همین دلیل به صورت شبانه روزی روی این موضوع کار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید کاظم دلخوش اباتر، عضو کمیسیون قضایی مجلس، درباره بررسی لایحه حجاب و عفاف در مجلس به تابناک، توضیح داد: 1500 پیشنهاد دیگر از سوی نمایندگان برای تکمیل این لایحه مطرح شده است. ضمن آنکه بررسی بر اساس اصل 85 نیز توصیه شده است زیرا در حال حاضر مجلس درگیر بررسی بودجه و برنامه هفتم توسعه است و زمان کافی برای پرداختن به این لایحه را ندارد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس سه ماه به وزیر ارتباطات فرصت داد تا به تعهدات خود در حوزه اختیاراتش عمل کند.
مجموع این فشار‌ها به نظر می‌رسد که دولت را از یکسو و از سوی دیگر مجلس را به سمت رفع دغدغه منتقدان لایحه حجاب سوق داده است. تا جایی که حتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به افزایش مواد قانونی لایحه عفاف و حجاب به ۶۰ ماده و ابراز امیدواری برای تصویب در مجلس تا ۲ ماه آینده، گفت: مجلس لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب را جوابگوی نیاز‌های جامعه نمی‌داند و به همین دلیل به صورت شبانه‌روزی روی این موضوع کار می‌کند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط از پاسخ های وزیر اقتصاد قانع شد.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید گزینه اعزام نیروی نظامی در صورت حمله چین به تایوان مطرح است.
حسینی کیا گفت: به اساسی‌ترین نکته‌ای که باید فارغ از اسلام و حاکمیت به آن اشاره کرد «کیان خانواده» است؛ یعنی در صورت رواج بی حجابی «شوهر دزدی» باب می‌شود. مثلا خانمی خود را آرایش می‌کند، دل یک خانواد‌ه‌ای را ویران کرده است و چهار روز دیگر شخصی دیگر کانون خانواد او را ویران می‌کند و کودکان طلاق و بزهکاری اجتماعی بوجود می‌آید و تبعات سنگینی خواهد داشت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط افزایش سنوات خدمت بازنشستگی به مدت دو سال را مشخص کردند.
رئیس مجلس گفت: اگر برای دولت درآمدی بیش از درآمد مندرج در بودجه پیش آید، دولت مکلف است در هر مقطعی اصلاحیه یا متمم بودجه ارائه دهد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
میرکاظمی گفت: مجلس قول داده است که سقف بودجه را افزایش ندهد، در بودجه سال جاری سقف تغییر نکرد و امروز می‌توانیم با اطمینان بگوییم بالغ بر ۹۵ درصد برنامه با عملکرد تطبیق داشت.
نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت به صورت محرمانه توسط سران قوا تصویب شده و حق نظارت را از مجلس و قوه قضائیه گرفته است.
نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: قانون مولدسازی به صورت محرمانه توسط سران قوا تصویب شده و حق نظارت را از مجلس و قوه قضائیه گرفته است.
نماینده مردم نجف‌‎آباد در مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر دادگستری درباره علت عدم اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان قانع شد.
فردا نشست مشترک مجلس شورای اسلامی با دولتمردان به صورت غیرعلنی در محل صحن مجلس برگزار خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا مجلس جلسه غیرعلنی با رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئولان دستگاه قضا برگزار می‌کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر ارتباطات درباره میزان توسعه شبکه ملی اطلاعات قانع شد.
نمایندگان با بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد برگزاری جلسات نقد و گفتگو در مجلس به صورت عادی موافقت کردند.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فوت مهسا امینی آحاد جامعه را آزرده خاطر کرد اما به دنبال آن اهانت‌هایی به حجاب صورت گرفت که مجلس شورای اسلامی باید آن را دنبال کند.
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که جواب حرف زور، حرف زور است و جواب های، هوی است و ملت ایران هیچگاه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا کوتاه نخواهد آمد و از منافع خود دفاع خواهد کرد.
امروز ۴ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی سرب و روی ایران (فسرب) با حضور سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان بر اساس وظیفه خودش، این مصوبه را با شرع مقدس و قانون اساسی تطبیق می‌دهد. امیدواریم اشکالات و ابهامات کمک کند تا شاهد تصویب و اجرای یک قانون قوی باشیم.
رئیس مجلس با اشاره به راهکار مجلس برای حل مشکل بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بهداشت آنقدر لنگ می زنیم که بار روی درمان افتاده و آن را پرهزینه کرده است و در این خصوص باید بپذیریم سازمان غذا و دارو مشکلات جدی دارد که دقیق عرض می‌کنم حتما در این حوزه تضاد مدیریت منافع داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ