سینا مقیمی ملی پوش تنیس ایران با برتری مقابل حریف آسیایی خود جواز حضور در جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی را بدست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
پس از پیروزی دلچسب حمیدرضا نداف بر حریف ویتنامی، سینا مقیمی نیز دومین بازی ایران را با برد پشت سرگذاشت.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت‌های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل حریف ایتالیایی موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، پیروزی اردوغان در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری را آسان توصیف کرد و گفت: ما برنده این رقابت خواهیم بود چون تفاوت آرای اردوغان با قلیچداراوغلو بسیار واضح است.
سینا مقیمی با برتری مقابل حریف آسیایی خود جواز حضور در جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی را بدست آورد.
ماکس فرستاپن با پیروزی در گرندپری استرالیا به رکورد راننده افسانه‌ای برزیلی رسید.
کارلوس آلکاراس نابغه ۱۹ ساله تنیس جهان و نفر اول رنکینگ برترین تنیسورهای جهان، پس از ۱۰ پیروزی متوالی بدون دادن حتی یک ست به رقبا، سرانجام در نیمه نهایی مسترز ایندین ولز مقابل یانیک سینر تنیسور ۲۱ ساله ایتالیایی تن به شکست داد.
با پیروزی شب گذشته رئال مقابل الهلال، بار دیگر نشان طلایی قهرمانی جهان به سینه پیراهن رئال بازگشت.
کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، مدال طلای مسابقات کرواسی را به خود اختصاص داد.
رهبر انقلاب گفتند: یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر میکند، این سندی را منتشر کرده که میگوید که کارتر در دسامبر ۱۹۷۹، دسامبر ۷۹ یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری میدهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.
یک استاد دانشگاه استانبول با اشاره به مذاکرات اف-۱۶ میان ترکیه و آمریکا گفت: اگر جمهوری خواهان پیروز انتخابات سنا می شدند مساله اف-۱۶ به نتیجه می رسید.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که همچنان اصرار دارد که رئیس‌جمهوری کنونی این کشور با تقلب او را در سال ۲۰۲۰ شکست داده می‌گوید در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نیز دموکرات‌ها با تقلب پیروز سنا شدند.
پس از پیروزی دموکرات‌ها در سنا، رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا علی‌رغم شکست احتمالی در مجلس نمایندگان این کشور می‌گوید از نتایج این انتخابات رضایت کامل دارد.
با پیروزی نامزد دموکرات‌ها در ایالت نوادا و کسب ۵۰ صندلی در سنا، این حزب اکثریت خود در سنا را حفظ کرد.
با پیروزی نماینده دموکرات‌ها در ایالت آریزونا، هم‌اکنون ۴۹ صندلی در اختیار این حزب قرار دارد و برای کسب اکثریت سنا تنها یک صندلی دیگر نیاز دارند.
در میان چهار سناریوی محتمل، در شرایط فعلی محتمل‌ترین آن تداوم کنترل دموکرات‌ها بر مجلس سنا و پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.
تصویری که از زن در سینما- نه تنها سینمای ایران و بلکه سینمای جهان- ارائه می‌شود با همه تفاوت‌های نسبی و تضاد‌های گاه و بی‌گاهی که دارد از یک مدل معمولی و دستمالی شده همیشگی پیروی می‌کند: تصویری نه مبتنی بر ارزش‌های والای انسانی و اسلامی که در زن مستتر و فطری است بلکه نمایه‌ای الکن و ابتر از چیز‌هایی که سالهاست به خورد مخاطب داده می‌شود.
با پیروزی کارلوس آلکاراس برابر یانیک سینر ایتالیایی چهار تنیسور مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد آمریکا 2022 مشخص شدند.
با پیروزی کارلوس آلکاراس برابر یانیک سینر ایتالیایی چهار تنیسور مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد آمریکا 2022 مشخص شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ