بایرن مونیخ برنامه دور اول پیش فصل خود را اعلام کرد. مونیخی‌ها که فصل ناموفقی را پشت سر می‌گذارند، تابستان در شرق آُسیا اردو و بازی تدارکاتی بزگزار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ در آخرین بازی تور پیش فصل مقابل لیورپول برنده شد. در پایان بازی یک بازیکن جدید مورد توجه قرار گرفت: فرانس کراتزیگ که تنها 20 سال سن دارد.
ژاوی باید به زودی وینگر راست و چپ اصلی خود برای فصل پیش رو را انتخاب کند که قطعا کار دشواری است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد غیبت نیکلاس په‌په در تور پیش فصل این تیم به دلیل مصدومیت است.
ستاره پرتغالی النصر عربستان در تور ژاپن از تمایل شدید خود به کسب عناوین و افتخارات بیشتر در فصل پیش رو گفت.
کیلیان امباپه پس از کنار گذاشته شدن از تور پیش فصل پاری سن ژرمن، بدون اینکه نشانی از ناراحتی داشته باشد، با طرفدارانش عکس گرفت.
رافائل گررو، خرید جدید بایرن مونیخ، با مصدومیتی غیرمنتظره روبرو شده و قادر به همراهی بایرن در تور پیش‌فصل تابستانی نیست.
النصر دومین بازی خود در تور پیش فصل را هم با باخت پشت سر گذاشت.
هری کین و جیمز مدیسون، ستاره‌های بزرگ تاتنهام، در جریان تور پیش‌فصل تیم‌شان در استرالیا با حمله کانگوروها مواجه شده و فرار را بر قرار ترجیح دادند.
آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
ریس جیمز در آستانه تور پیش فصل چلسی در ایالات متحده آمریکا از مصدومیت رنج می‌برد.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
اردوی پیش فصل و تابستانی تیم فوتبال اتحاد کلباء در اسلوونی برگزار می شود.
گروه توسعه ملی در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت جدید وبانک مبنی بر توجه به جریان آزاد اطلاعات و ارتقای شفافیت و آشنایی اهالی رسانه با دستاوردهای شرکت‌های زیر مجموعه گروه توسعه ملی جمعی از روزنامه‌نگاران و عکاسان رسانه‌های اقتصادی کشور از شرکت پتروشیمی شازند بازدید کردند. نشست خبری علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از دیگر برنامه‌ این تور رسانه‌ای بود.
گفته می‌شود که النصر در تور پیش فصل تابستانی، با اینتر روبرو خواهد شد.
گفته می شود که النصر در تور پیش فصل تابستانی، با اینتر روبرو خواهد شد.
لیساندرو مارتینز، مدافع یونایتد، تیم ملی آرژانتین را در تور تابستانی آسیا همراهی نخواهد کرد، به این امید که برای پیش فصل یونایتد، در آمادگی کامل باشد.
بایرن مونیخ تور پیش فصل خود را در استرالیا برگزار خواهد کرد.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی به شوخی حدس می زنند که گرت بیل بعد از اعلام بازنشستگی به مسابقات گلف (LIV تور) خواهد پیوست.
به گفته رییس مرکز حفاظت از محیط زیست دریای خزر، به نظر می‌رسد این فوک‌ها حدود دو هفته پیش تلف شده باشند. به گفته او اثری از گرفتار شدن در تور ماهیگیران یا شکار بر بدن آن‌ها دیده نشده است.
وزیر امور خارجه ترکیه با همتایان صربستانی و کوزوویی خود پیرامون مناقشه اخیر مرزی میان دو طرف به صورت تلفنی گفتگو کرد.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا به شکلی متفاوت و در تور پیش فصل در میامی آمریکا رسماً به عنوان بازیکن بلوگرانا معارفه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ