زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ تیغه خشاب در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۱۹ قبضه کلت کمری در تبریز خبر داد.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن اعلام انهدام چهارمین باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب این استان طی چهارماه گذشته گفت: در این مدت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور بازداشت شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند ۴ نفره قاچاق مواد روانگردان خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی، ۳ کیلو گرم شیشه از مخفیگاه قاچاقچیان کشف شد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات جنگی در استان خبر داد.
سرویس امنیت فدرال روسیه(اف‌اس‌بی/ FSB) اعلام کرد که پنج نفر را در تلاش برای صادر کردن یک کیلوگرم رادیواکتیو با هدف استفاده علیه منافع مسکو بازداشت کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از انهدام باند بزرگ قاچاق اشیاء تاریخی و کشف 3 هزار و 680 شی عتیقه متعلق به دوره‌های مختلف توسط ماموران پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند ۴ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۱۹۵ گرم انواع مواد روانگردان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دزفول از کشف ۱۸۴ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کشف ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز در استان گفت: در این ارتباط ۷۶ نفر دستگیر و یک باند قاچاق اسلحه در خوزستان منهدم شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات به مشهد خبر داد.
سردار محمد قنبری از انهدام چهار باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد و اظهار داشت: همه اعضای این باندها شامل 15 نفر دستگیر شده‌اند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند قاچاق سلاح جنگی و کشف ۲۵ قبضه کلت کمری در شهرستان هویزه خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند سلاح و مهمات غیر مجاز در آبادان، از دستگیری دو نفر از این باند و کشف بیش ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی در این زمینه خبر داد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سازمان یافته قاچاق سلاح و کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از آنها در ارومیه طی عملیات مشترک نیروهای مرزبانی و پلیس استان خبر داد.
کرمان - رییس کل دادگستری استان کرمان از انهدام باند قاچاق سلاح جنگی و کشف یک محموله سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام یک باند قاچاق سلاح خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک عضو باند ضد امنیتی بین استانی قاچاق سلاح جنگی و انهدام باند وی در این استان خبر داد.
شادگان- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند قاچاق سلاح در شهرستان شادگان و کشف ۱۰ هزار و ۹۰۰ عدد فشنگ جنگی خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند بین المللی قاچاق سلاح و مهمات در عملیات مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.
رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با هوشیاری کامل موفق شدند یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب و سرویس‌های جاسوسی بیگانه را کشف و متلاشی کنند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام یک باند ضد امنیتی بین استانی قاچاق سلاح جنگی در شهرستان شوش خبر داد.
فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف محموله سنگین در شهر شوش خبر داد.
فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف محموله سنگین سلاح در شهرستان شوش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ