رضا مقدم پرتابگر چکش کشورمان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا جایگاهی بهتر از یازدهمی را کسب نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات عطریانفر روزنگار و فعال سیاسی را در خصوص نقش ویژه مردم در نگاه امام خمینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور در آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: در وزارت آموزش و پرورش حتما از نگاه‌ها و نظرات اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.
تصاویر منتشر شده از کرانه باختری حاکی از آن است که مردم فلسطین به رهبری پسر شهید خضر عدنان، در حال اعتراض علیه رژیم صهیونیستی هستند.
یک فعال سیاسی گفت: برای جذب مشارکت مردم در انتخابات، مجلس باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و قانون انتخابات اصلاح‌ و شوراهای موازی حذف و شده و شورای نگهبان تغییر رویه بدهد.
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ تغییری در سهمیه بندی و قیمت بنزین وجود نخواهد داشت و هدف از جمع آوری کارت های سوخت تنها بحث مدیریت بهتر مصرف سوخت است.
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار یکی از مهم‌ترین گام‌های انقلاب اسلامی در جهت ارتقای جایگاه زنان است.
محمدعلی ابطحی گفت: نمازجمعه باید نهادی باشد که نگاه مردم و نگاه خالصانه جامعه باشد و به مردم، نگاه پدرانه داشته باشد. اما امروز نماز‌های جمعه این نگاه را برای به‌دست آوردن منافع کوتاه‌مدت از دست داده‌اند و مواضعی اتخاذ می‌کنند که بیشتر مورد نیاز حاکمیت است و عملا نمازجمعه تبدیل به یکی از ارکان و اداره و سازمان تبلیغاتی وابسته شده است.
جایگاه علی دایی علاوه بر ورزش، در جامعه هم به عالی‌ترین درجه‌اش رسید و یقینا همین بخش از زندگی او است که باعث می‌شود حضور توأم با آرامشش روی صحنه‌ای در پاریس، موجی از خوشحالی را در دل مردم به وجود بیاورد. مردمی که هنوز هم امید دارند تا متخصصان امر، در رأس کار قرار بگیرند تا شاید مثل علی دایی، دنیا به دیده احترام به شخصیت‌های برجسته‌اش نگاه کند.
سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: فناوری‌های نوین جایگاه ویژه‌ای در تامین نیازهای اصلی مردم دارند.
قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به دلار ۴۰ هزار تومانی گفت: با این نرخ صنعت بیمه ایران در منطقه جایگاه نخست و در خاورمیانه رتبه ششم را دارا است.
رئیس دیوان عالی کشور گفت:حجاب محدودیت نیست و برای حفظ جایگاه واقعی و ارزش زنان است زن گوهر گرانبهایی است که پوشیده بودنش، موجب کرامت و حفظ شخصیت و مقام بیشتر زنان می‌شود
نماینده تهران: اشاره رهبری به سابقه حضور زنان در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب حکایت از اعتقاد قلبی ایشان به حضور و اثرگذاری زنان در حوزه‌های مختلف دارد و این نگاه باید سرلوحه عمل مسئولین باشد.
سخنگوی دولت گفت: حضور غرورآفرین مردم در بزرگداشت مقام و جایگاه والای شهید سلیمانی نشانه قدردانی از کسانی است که خالصانه برای مردم فعالیت می‌کنند.
پژوهشکده تحقیقاتی رونالد ریگان نتایج یک نظرسنجی جدید را منتشر کرد که بیانگر افول جایگاه ارتش آمریکا در بین مردم این کشور است.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ناگزیریم در معادلات بین المللی جایگاه خودمان را هم در سطح مناسبات با شرق و هم در سطح مناسبات با غرب بر پایه تأمین منافع ملی تعریف کنیم.
ناصر کنعانی گفت: دولت‌هایی که در مقابل مطالبات مدنی و مسالمت‌آمیز مردم کشور خود، به خشونت متوسل شده و به صورت رسمی و علنی دستور سرکوب شدید معترضان را می‌دهند، حق ندارند در خصوص اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه اجرای قوانین کشور و صدور احکام در مجرای کاملا قانونی بمنظور مقابله با خشونت آشکار و حفظ نظم و امنیت عمومی کشور و مردم ایران اظهار نظر کنند.
دبیر شورای نگهبان گفت: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی دشمنان شده و آنها را واداشته تا برای تغییر اولویت‌های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجو از مسیر خدمت به جامعه، برنامه‌ریزی کنند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم زمینه‌سازی برای حکمرانی نخبگان تاکید کرد و بهترین راه برای تحقق این مهم را انتصاب نخبگان در مناصب و مسئولیت‌های کلان کشور دانست.
عضو تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ری‌را جایگاه خوبی در بازار پیدا خواهد کرد گفت: این خودرو از نظر بن‌سازه و شکل ظاهری مناسب است و با قوای محرکه پیشرفته‌ای که به آن مجهز خواهد شد، سال آینده تولید و عرضه می‌شود.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران با شکست در آخرین مسابقه از دیدارهای جهانی در جایگاه شانزدهم ایستادند.
یکی از گور‌های منحصربه‌فرد این محوطه، متعلق به زن جوانی است که دکتر عباس مقدم کاوشگر گورستان چگاسفلی، نام آن را خاتون می‌گذارد. اشیای داخل گور او و قرارگیری گور اختصاصی‌اش در میان گور نخبگان آن دوره نشان از جایگاه اجتماعی، سیاسی و مذهبی این زن جوان داشت که همین موضوع باعث شد تا تیم کاوش با همکاری پایگاه میراث‌جهانی شوش در اواخر سال ۱۳۹۷، او را به موزه شوش انتقال دهند.
روحانی،فاتحه اصلاح‌طلبی افراطی و اعتدالی را با هم خوانده و این بالاترین خدمت آقای روحانی است.
سید عباس صالحی از مدل تفکیک جایگاه مردم و مسئولین در مراسم رحلت امام خمینی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ