دسته‌‍ای از پرندگان پس از برخاستن با دماغه و موتور‌های هواپیما برخورد کردند. در نتیجه دود در کابین ظاهر شد. مسافران در وحشت شروع به زدن ماسک اکسیژن روی خود و بچه‌ها کردند. با وجود مشکلات و وحشت، خلبانان فوراً لاینر را فرود آوردند و هیچ یک از ۱۵۳ نفر آسیب ندیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موتور سواری که در خیابان مشغول انجام حرکات غیر عادی روی موتور بود؛ تعادل خود را از دست داد و با خودرو برخورد کرد./آخرین خبر
در حادثه شب گذشته، در سراشیبی انتهای بلوار هاشمیه مشهد متأسفانه دختر خانم اسکیت سوار کنترل خودش را از دست داد و زمین خورد و یک خودرو با وی برخورد کرد.
از آیتم‌های جذاب خودرو مرسدس بنز میباخ S680 فضای داخلی کابین می باشد. درب های عقب این خودرو برقی هستند و دارای فناوری ایمنی می‌باشند، حسگرهای نقطه کور دارای امکان بررسی احتمال برخورد هنگام باز شدن درب می باشند. راننده می‌تواند کنترل درب‌های عقب را در میباخ S680 در دست داشته باشد.
رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: علت حادثه لغزندگی جاده به‌دلیل بارندگی است که موجب شده رانندگان کنترل خودروها را از دست داده و با یکدیگر برخورد کنند.
برخورد دست داور دربی به صورت ریکاردو ساپینتو پس از اخراج پر حرف و حدیث سرمربی استقلال را ببینید.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
سه عابر پیاده در حال قدم زدن در پیاده‌رو بودند که ماشین شاسی بلند با سرعت بالا کنترل خود را از دست داد با آنها برخورد کرد.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
راننده خودرو پژویی که در پیست فدک اندیمشک در حال هنرنمایی بود در یک لحظه کنترل خودرو را از دست می‌دهد و با تماشاگران برخورد می‌کند.
خوردویی در حال عبور از جاده‌ای تاریک که با نور بالای خودرو روبه‌رویی، دید خود را از دست داد و با یک گاوو برخورد کرد.
در جریان یک مسابقه در دسته چهارم فوتبال انگلیس برخورد توپ به سر داور وی را راهی بیمارستان کرد.
در جریان یک مسابقه اتومبیلرانی در مالزی یک خودرو پس از انحراف از پیست به یک تماشاگر برخورد کرد و جان او را گرفت. قربانی ۳۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده به سر و خونریزی ریه جان خود را از دست داد.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
لحظه هولناک برخورد قطار با جوانی که بدون در نظر گرفتن عبور قطار از ریل عبور کرد و جان خود را از دست داد ببینید.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
در مسابقه شب گذشته با آلومینیوم هم در ادامه بازی‌های قبلی استقلال، عملکرد داور با یک اشتباه تاثیرگذار همراه بود و وحید کاظمی برخورد واضح توپ به دست بازیکن آلومینیوم را پنالتی اعلام نکرد تا این سریال ادامه‌دار باشد.
در دقیقه ۱۸ توپ ارسالی سرخپوشان درون محوطه جریمه با دست رامتین سلیمانزاده برخورد کرد تا کوپال ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد و لوکادیا این توپ را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.
سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیرو‌های انقلاب اسلامی با ملاطفت‌ترین وجهه ممکن با کسانی که در خیابان‌ها هستند برخورد می‌کنند. اگر جوانان انقلاب اسلامی به خروش بیایند اگر شیطان بزرگ با تمام قوا هم به میدان آمده باشد با شکست مواجه خواهد شد نه نیرو‌های دست دهم فریب خورده آمریکا./خبرگزاری دانشجو
برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله جان یک کودک زباله گرد را گرفت.
تصادف هولناک در پیست چابهار و برخورد با تماشاچی رخ داد. راننده در پیست چابهار در اثر سرعت بالا تعادل خود را از دست داده و به تماشاچی برخورد کرد.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.
سی‌ان‌ان گزارش کرد براثر برخورد صاعقه به نزدیکی کاخ سفید ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ