به نظر می‌رسد هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس از قوانین جدید نقل و انتقالات متضرر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُرگل مقابل تراکتور تلخ شد.
سعید دقیقی که تیمش با شوک بزرگی رو به رو شده برای آنالیز حریف هفته بعدی خود به ورزشگاه رفته است.
در کمتر از یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیست و سومین دوره ستاره ملی پوش سپاهان مصدوم شد.
جدایی عثمان دمبله از بارسا شوک بزرگی به خصوص برای ژاوی است. بازیکنی در آستانه جدایی قرار دارد که به لطف ژاوی توانسته بود اعاده حیثیت کند.
یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
منابع کویتی از استعفای وزیر دارایی این کشور به علت اختلافاتی خبر دادند که در داخل دولت این کشور بروز پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت نفتی توتال انرژیز فرانسه اعلام کرد که اگر جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا پیروز شوند، شوک بزرگی به بازار نفت وارد می‌شود.
تست دوپینگ قهرمان وزنه‌برداری آسیا مثبت شد و بر این اساس او شانس حضور در بازیهای المپیک را از دست خواهد داد.
در آخرین لیست اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال، پرسپولیس فقط ۴ نماینده تیم ملی دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کوچکترین سهم را در این قهرمانی‌های این فصل داشته است، گفت: از نظر روحی خسته هستم؛ شاید نیم فصل استراحت کنم و یا به تیمی بروم که تنش کمتری داشته باشد.
ضربه پنالتی لیووبیچیچ منجر به گل تساوی کلن برابر بایرن شد تا مونیخی ها 10 دقیقه به پایان بازی قهرمانی را از دست داده باشند و همه چیز به سود دورتموند شود.
زمان برگزاری دادگاه شکیرا، همسر سابق پیکه، به اتهام کلاهبرداری و فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی مشخص شد.
خیرونا در این هفته از لالیگا شوک بزرگی به رئال مادرید وارد کرد و کهکشانی‌ها را با نتیجه قاطع 4 بر 2 شکست داد. ستاره این بازی کسی نبود جز تاتی کاستیانوس.
توماس توخل از همین شروع کار نشان داد که ایده‌هایی کاملا متفاوت با ناگلزمان برای بایرن دارد و تغییرات او نیز زودتر از تصورات جواب داد.
اردوی مارچ تیم ملی عربستان آخرین حضور سرمربی مشهور فرانسوی خواهد بود که به تیمی در حوزه زنان خواهد پیوست
سرمربی پرسپولیس علیرغم شوک بزرگی که به تیمش با جدایی لوکادیا شکل گرفت، توانست عنوان صدرنشینی نیم فصل را از آن خود کند.
ستاره سابق آرسنال معتقد است که اگر آرتتا طی دورانی که ژسوس مصدوم است، فقط به داشتن ادی انکتیا بسنده کند، با شوک بزرگی روبرو خواهد شد.
تصمیم عجیب یوگن لوکادیا مهاجم پرسپولیس شوک بزرگی به این تیم وارد کرده است.
فدراسیون فوتبال دانمارک شوک بزرگی به دنیای فوتبال وارد کرده و می‌گوید به دلیل مخالفت با رئیس فعلی فیفا و سیاست‌های این سازمان ممکن است از عضویت در فیفا کناره‌گیری کند.
دیروز چند سایت ورزشی اماراتی مدعی شده بودند احتمال دارد در صورتی که سرمربی پرتغالی استقلال نتواند نتایج مدنظر مدیرعامل را بگیرد، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم بزرگی خواهد گرفت و تابستان سال آینده فرهاد مجیدی را دوباره به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گرداند.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رئیس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی شوک بزرگی به جامعه فوتبال وارد کرده؛ اتفاقی که توضیحات رییس کمیته داوران هم آن را توجیه نمی‌کند.
گفته می‌شود شدت اختلافات به حدی بود که شمسایی در نهایت قید نظری را برای حضور در جام ملت‌های آسیا زد تا شوک بزرگی به ایران داده شود.
کریستال پالاس در خانه منچسترسیتی کار بزرگی انجام داده و در بیست و یک دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ