دومین مرحله تمرینات تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید دختران کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در رده‌های پایه از یکشنبه آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله جدید اردو انتخابی تیم ملی تپانچه از امروز (یکشنبه) 22 مرداد ماه در تهران آغاز شد.
فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
گروه نخست از زائرانی ایرانی پس از انجام اعمال و مناسک حج خود در مکه برای زیارت حرم نبوی و جنت البقیع روز یکشنبه با قطارعازم مدینه منوره خواهند شد.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
تیم های ملی جودو ایران و عراق از روز یک شنبه ۲۱ خردادماه در سالن جودو ورزشگاه آزادی اردوی مشترکی را آغاز خواهند کرد.
دور جدید اردوی تپانچه از امروز (یکشنبه)، 27 فروردین ماه با حضور اعضای تیم ملی و دانشجویان در تهران آغاز شد.
مراسم قرعه کشی سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد و ملی پوشان ایران حریفان خود را در این مسابقات شناختند.
منابع محلی صبح امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از آغاز اعتصاب سراسری فلسطینیان در اعتراض به شهادت جوان فلسطینی در مقابل مسجدالاقصی خبر دادند.
مرحله جدید اردوی تیم ملی تفنگ از فردا (یکشنبه) در تهران آغاز می‌شود.
دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو آقایان فردا یکشنبه هفتم اسفند ماه با سرمربی جدید در خانه تکواندو آغاز خواهد شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو آقایان فردا یکشنبه هفتم اسفند ماه با سرمربی جدید در خانه تکواندو آغاز خواهد شد.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از روز یکشنبه و با حضور هشت تیم مدعی به طور متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه 30 بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از روز یکشنبه آغاز می‌شود.
وزیر خارجه آمریکا ظهر امروز یکشنبه با ورود به قاهره، سفر منطقه ای خود را که قرار است شامل اراضی اشغالی نیز شود، آغاز کرد.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۲ با در نظر گرفتن مجموعه شرایط با واقعیات تنظیم شده است کسی ادعا ندارد که کاملا مطلوب است اما با توجه به شرایط کلیات معقولی دارد.
مرحله جدید اردوی تیم ملی تپانچه از امروز (یکشنبه) در تهران آغاز شد.
بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست رژیم صهیونیستی از امروز یکشنبه (دو روز پیش از موعد رسمی آن) با اخذ رای از نظامیان، آغاز شد.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
آیین خاکسپاری شهدای شیراز روز یکشنبه ٨ آبان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار و شهدای سایر شهرستان و استان به زادگاهشان منتقل می‌شود.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان از روز یکشنبه آغاز خواهد شد.
منابع صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه گزارش دادند که مقامات تل آویو از آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی خواسته اند که به طرف لبنانی اطلاع دهد که روند استخراج گاز از میدان کاریش آغاز نشده است.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان از روز یکشنبه – ششم شهریورماه با حضور بوکسورهای هندوستانی در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ