عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی کشف وسایل نقلیه مسروقه در پارکینگ‌ها بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات اجرایی نیروگاه کارون آغاز شده و ساخت اجزا و قطعات آن در صنایع کشور در حال امضای قرار داد است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.
اراک- آیین کلنگ زنی اولین سردخانه استراتژیک پلاسمای غرب و جنوب غربی کشور با ظرفیت ۶۰ هزار لیتر در اراک آغاز شد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی فاز تصفیه شیرابه با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد.
دماوند- رئیس اداره محیط زیست دماوند از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی دریاچه «تار» در این شهرستان خبر داد.
شوک جدید نیروهای مقاومت به سران رژیم صهیونیستی با اجرای یک عملیات قهرمانانه ۲۴ ساعت بعد از نبرد جنین و آغاز مرحله جدیدی از مبارزه با دشمن صهیونیستی از محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان از آغاز عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
رشد ۱۳ برابری ظرفیت تولید برق کشور پس از انقلاب، امضای ۹ قرارداد در صنعت پتروشیمی و عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه نفتی پارس جنوبی آغاز شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
منصور بیجار بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح ملی که از مهر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد شامل سامانه آبگیر و تأسیسات شیرین سازی و نمک زدایی برای ظرفیت نهایی۲.۴ میلیون متر مکعب در روز آب شیرین، سامانه انتقال آب به طول خط ۷۱۸ کیلومتر در سیستان و بلوچستان برای ظرفیت ٢٨٠ میلیون متر مکعب در سال، اجرای مسیر و تونل برای احداث سه خط لوله برای ظرفیت نهایی انتقال ٨٠٠ میلیون متر مکعب آب در سال و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی یک‌هزار مگاواتی برای تأمین انرژی بوده است.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک شرور در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز سطح شهر تهران خبر داد.
معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: به زودی عملیات اجرایی ۷۰۰ کیلومتر راه آهن در کشور آغاز می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم‌شیر گچساران روز دوشنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات آبگیری این سد گفت: مرحله نخست آبگیری با حجم ٣۵٠ میلیون متر مکعب با موفقیت انجام شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز یا زهرا (س) در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز شد. اجرای عملیات شبانه دفاع ساحلی نخستین مرحله از رزمایش ذوالفقار ارتش بود که در سواحل مکران برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار در ناحیه ۴ این منطقه واقع در محله آشتیانی خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اجرای مرحله سوم انحراف ترافیک در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید یارجانی (نواب) با بزرگراه شهید تندگویان را زمینه ساز آغاز عملیات احداث زیرگذر تقاطع دانست.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی اولین محله الگو در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار تا یک ماه آینده خبر داد.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ