در سریال «جیران» رعنا آزادی‌ور نقش تاج‌الدوله یکی از همسران ناصرالدین‌شاه را بازی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید جدید پرسپولیس بلافاصله بعداز امضای قرارداد دو ساله با قرمزها، سر تمرین حاضر شد و آماده سازی خود برای ادامه فصل را استارت زد
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
اولین عکس نیمار با پیراهن الهلال / رسمی
گادوین منشا به عنوان جدیدترین خرید خط حمله فولاد در تمرینات این تیم حاضر شد.
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با سپاهان به توافق رسید و رسما زردپوش شد. انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما پرسپولیس با گلزن دربی به توافق نرسید. قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
شاید هرگاه صحبت از یک نخبه ریاضی و یا دانشگاه هاروارد می‌شود، به یاد زنده‌یاد مریم میرزاخانی بیفتیم. میرزاخانی، ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه «استنفورد» بود. او در سال ۲۰۱۴ به دلیل کنش‌گری در زمینه «دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضا‌های پیمانه‌ای آن‌ها» برنده مدال فیلدز شد که بالاترین جایزه در ریاضیات است. وی اولین زن و ایرانی برنده مدال فیلدز است.
راحله طهماسبی سروستانی که پیش از این به عنوان اولین دریانورد زن ایران مورد توجه رسانه‌ها و مسئولان کشوری قرار گرفته بود، اینبار بعنوان اولین کاپیتان زن ایرانی برای استان فارس افتخار آفرینی کرد.
بامدادنو نوشت: در خبری منتشر شده توسط شرکت متروی تهران اعلام شده بود: در راستای مطالبات عموم مردم شریف ایران در موضوع حجاب، «طرح تذکر لسانی، وظیفه همگانی» در ایستگاه‌های مترو تهران و حومه اجرا می‌شود.
عارف رستمی با گلزنی برابر مس کرمان در اولین بازی سال جدید لیگ برتر، تیمش را از آلومینیوم پیش انداخته است.
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران منیسک خود را تحت عمل جراحی قرار داد. این بازیکن بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود.
مدافع سابق تیم ملی و فولاد خوزستان به عنوان دستیار علیرضا منصوریان در این تیم مشغول به کار شد.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران راهی پاریس شده تا در مراسم برترین‌های فیفا شرکت کند.
جنی صادر» اولین خلبان زن جنگنده در ارتش لبنان خواهد بود و فعالیت حرفه‌ای خود را با جنگنده سوپر توکانو A-۲۹ آغاز خواهد کرد.
جشن خانوادگی مسی، اتفاقی بود که میلیون هواداران این خانواده منتظر آن بودند.
آندرومدا که با نام زن در زنجیر نیز شناخته می‌شود، نزدیک‌ترین کهکشان به کهکشان راه‌شیری است و با چشم غیرمسلح می‌توان آن را دید. اولین کسی که به وجود این جرم آسمانی پی برد، ستاره‌شناس ایرانی، «عبدالرحمن الصوفی» در سال ۹۶۵ میلادی بود. او این کهکشان را در کتاب ستارگان ثابت خود با عنوان «لکه سحابی» یا «ابر کوچک» ذکر کرد.
تصویری از امیرحسین رحیمی، لحظاتی پس از آزادی منتشر شد.
هواداران قطری برای آخرین دیدار تیمشان به شدت شاگردان فلیکس سانچز را تشویق می‌کنند.
برای اولین بار یک زن به مقام مشاور شیخ الازهر تعیین شد.
تیم نساجی مقابل استقلال و در استادیوم آزادی تنها نبود و هواداران مرد و زن، به تشویق این تیم می پرداختند.
شیخ دیاباته مهاجم سابق و اهل مالی استقلال که با پیراهن این تیم آقای گل لیگ نیز شده بود، امروز رسما بازیکن پرسپولیس شد
اولین عکس از جایگاه تماشاگران زن در بازی‌های لیگ ایران
امروز مطالبی همچون دلار توافقی گران شد، خبری مهم برای خساپا،  فولاد تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل، جاماندگان سود سهام عدالت بخوانند، مجمع شکام ۱۴۰۱ | شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، سیگنال منفی و مهم نظام بانکی به بازار سرمایه، چرا سهامداران به سمت سیگنال فروشان می‌روند؟، گزارش عملکرد، زمان برگزاری مجمع و زمان پرداخت سود ۴ نماد پالایش، حمایت مهم شاخص کل کجاست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دانیال اسماعیلی فر که ساعتی پیش برای انجام مذاکرات نهایی با رضا درویش راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شده بود، بعد از انجام توافق های نهایی درنهایت با پرسپولیس قراداد 2 ساله امضا کرد و با پیراهن این تیم عکس گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ