رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه‌سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد و باید مسئولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور به شایعاتی که پیرامون عدم ثبت قرارداد دو ستاره تیمش وجود دارد، واکنش نشان داد.
ستاره تازه‌وارد سپاهان با انتشار پستی نسبت به حواشی شکل گرفته در خصوص آینده‌اش در این تیم واکنش نشان داد.
محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور جملاتی درباره پیوستن اسدی به سپاهان به کار برد، که سبب واکنش این باشگاه شد.
مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان می‌گوید رضا اسدی در تمرین صبح جمعه شاگردان مورایس حضور داشته است.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی حال و هوای جدیدی در شهر میامی ایجاد کرده است و هنرمندان در این شهر در واکنش به حس و حال مردم، در و دیوار را با نقاشی مسی تزیین کرده‌اند.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: حضورم در رده نوجوانان کاملا دلی است و تصمیم دارم در رده‌های پایه به این رشته خدمت کنم.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم برای احقاق حقوق ایرانیان همه ظرفیت‌ها را به‌کار می‌گیرد.
ناصر کنعانی تاکید کرد: قدس شریف پایتخت یکپارچه و ابدی فلسطین بوده و باقی خواهد ماند و تعرضات پی‌درپی اشغالگران صهیونیست نسبت به این شهر و مقدسات اسلامی آن، تغییری در واقعیت و وضعیت تاریخی آن ایجاد نخواهد کرد.
دبیر فدراسیون اسکی در خصوص پناهنده شدن یک ملی‌پوش توضیحاتی داد.
محسن اسدی‌لاری پدر دو قربانی هواپیمای اوکراینی گفت: تعداد زیادی از اسامی را در جریان دادگاه به آن رسیدیم و خواستیم از آن‌ها تحقیق شود، اما این کار انجام نشد. ما معترض هستیم که چرا این کار را انجام نداده‌اید. ما بار‌ها برای آن‌ها خواندیم و نوشتیم از فرمان حضرت امیر که قاضی باید صبورترین و پرانگیزه‌ترین فرد برای کشف حقیقت باشد، اما به هر دلیلی رعایت نشد و نهایت این شد که با حکمی بسیار سبک روبه‌رو هستیم.
رضا کیانیان بازیگر سینما به ماجرای پرتاب ماست به سمت مادر و دختر بی‌حجاب واکنش نشان داد و نوشت: ماست‌پاش همان اسیدپاشی است که اسید دم دستش نبوده!
رئیس جمهور اوکراین در واکنش به حمایت سوریه از عملیات نظامی روسیه در اوکراین، رئیس جمهور سوریه را تحریم کرد.
رئیس جمهور سوریه ضمن استقبال از توافق تهران و ریاض گفت که این توافق بازتاب مثبتی بر تمام کشورهای منطقه خواهد داشت.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه به اخبار مربوط به برنامه ریزی درباره سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو واکنش نشان داد و اعلام کرد که کرملین در زمان مناسب آنرا اعلام خواهد کرد.
آرین اسد ۲۸ساله یکی از مربیان جوان و نخبه مرکز آموزش خلبانی در شهر ژوهانسبورگ بود که یکشنبه گذشته در جریان یک پرواز آموزشی دچار حادثه‌ای مرگبار شد.
یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.
اسد عبادی، دروازه‌بان و‌ کاپیتان استقلال ملاثانی نسبت به حواشی بازی امروز تیمش با سایپا واکنش نشان داد.
سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه هرگونه توافق درخصوص دیدار بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در روسیه را تکذیب کرد.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ما به احدی اجازه نخواهیم داد به حاکمیت ملی و دریایی ما دست درازی کند.
پس از اینکه رضا اسدی دروازه ذوب‌آهن را گشود و تیمش را از شکست نجات داد، با واکنش تند بازیکنان هم‌تیمی روبرو شد.
پرویز تناولی، سیدمحمد احصایی، آیدین آغداشلو، نصراله افجه‌ای، غلامحسین نامی، رضا درخشانی، ایرج اسکندری، رضا بانگیز، واحد خاکدان، مرتضی اسدی، رضوان صادق‌زاده، احمد مرشدلو، کاظم چلیپا، صداقت جباری، علی شیرازی، سید محمد فدوی، همایون سلیمی، علی ندایی، هادی جمالی، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد نوبهار، مرتضی گودرزی دیباج، امیر راد، مهرداد محب‌علی و... جمعی از امضاء کنندگان این نامه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ