رئیس جمهور سوریه ضمن استقبال از توافق تهران و ریاض گفت که این توافق بازتاب مثبتی بر تمام کشورهای منطقه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رژیم صهیونیستی به نشست اخیر سران اتحادیه عرب در جده عربستان که برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر با مشارکت بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه برگزار شد، واکنش نشان داد.
بازیکن عراقی و سابق پرسپولیس به برد این تیم در دربی واکنش نشان داد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان با نگارش یادداشتی به انتخاب مجدد گزارشگر ویژه ملل متحد در امور حقوق بشر ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد قطعنامه شورای حقوق بشر علیه ایران، دستکاری آشکار حقوق بشر برای اهداف سیاسی را مایه تاسف ارزیابی کرد.
کنعانی سوء استفاده از سازوکارهای سازمان ملل برای کسب اهداف سیاسی از سوی برخی از کشورهای عضو را عادتی ناپسند دانست و دستکاری آشکار حقوق بشر برای اهداف سیاسی از جمله در ارائه تبعیض آمیز قطعنامه‌های کشوری در شورای حقوق بشر را مایه تاسف ارزیابی کرد.
رئیس جمهور اوکراین در واکنش به حمایت سوریه از عملیات نظامی روسیه در اوکراین، رئیس جمهور سوریه را تحریم کرد.
این بازی که در ورزشگاه خانگی الاهلی برگزار شد در نهایت با پیروزی ۳ بر یک اف سی قطر به پایان رسید تا این تیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه به اخبار مربوط به برنامه ریزی درباره سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو واکنش نشان داد و اعلام کرد که کرملین در زمان مناسب آنرا اعلام خواهد کرد.
جان کربی در واکنش به تحولات فلسطین گفت: «ما خشونت را محکوم می کنیم و اجازه نمی دهیم کسی حق دیگران را پایمال کند.»
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: حکم جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر طبق قوانین و مقررات قضایی ایران و با طی فرایند دادرسی صادر شده است.
دبیر ستاد حقوق بشر به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داد.
یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.
ستاد حقوق بشر در واکنش به ادعاهای نرگس محمدی: هیچ یک از بازداشت شدگان زن مطلبی را درخصوص آزار جنسی در بازدید دبیر ستاد مطرح نکرده اند
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان امروز به بیانیه کمیسیونر حقوق بشر شورای اروپا در خصوص گذرگاه لاچین واکنش نشان داد.
رابرت مالی مدعی شد: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل مورد حمایت بیش از ۲۴ کشور از سراسر دنیا قرار گرفت و بر خلاف ادعای حکومت ایران، اقدامی غربی نبود.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با استقبال مقام‌های آمریکا رو‌به‌رو شد.
امیرعبداللهیان تصریح کرد: این کشورها باید بدانند ایران مقتدر، متعهد به حقوق بشر بوده اما اجازه دخالت هیچ کشوری در امور داخلی خود را نمی‌دهد.
سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه هرگونه توافق درخصوص دیدار بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در روسیه را تکذیب کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و بدنام سازی ایران گفت: این کشور‌ها که سابقه طولانی در نقض سیستماتیک حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از دخالت‌های آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه چندین واحد قضایی و غیر قضایی دستوراتی را برای تحقیق و بررسی صادر کرده‌اند و تیم‌های ویژه و تخصصی نیز تشکیل شده است، تاکید کرد تحقیقات و اعلام نتایج نباید مشمول مرور زمان شود و فرآیند طولانی را طی نماید.
بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در واکنش به تحولات اخیر فلسطین اظهار کرد: این تجاوز چه به سوریه و فلسطین شود و چه به لبنان، عراق یا هر کشور عربی دیگر، سوریه آن را تجاوز به خود می‌داند
واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به ترور یک مدافع حرم
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، خواستار شناسایی و مجازات مقصران و قاصران حادثه آبادان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ