محل اردوی تیم ملی بسکتبال در ترکیه در راه آماده سازی جام جهانی مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فرد متواری از قانون ظهر امروز به محل فدراسیون ووشو حمله و به اردوی تیم ملی ووشوى زنان هتک حرمت کرد.
تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های پیش رو از جمله یونیورسیاد جهانی دانشجویان از شنبه سوم تیرماه در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود.
اردوی تیم ملی زنان هندبال از فردا در محل فدراسیون انجام خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران که ظهر امروز در محل اسکان خود در اردوی تدارکاتی ترکیه مستقر شد.
اردوی آمادگی تیم ملی پاراوزنه برداری برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین از فردا دهم فروردین در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.
افسران دوپینگ فیفا شبانه به محل اردوی تیم ملی روسیه رفتند.
از صبح امروز هتل المپیک محل حضور بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم‌ملی بوده است.
هتل محل اقامت فولاد در دوحه محل حضور بازیکنان سابق و کنونی تیم ملی ایران بود.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر، در صورت فراهم شدن شرایط، پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان اردوی آماد‌ه‌سازی در ترکیه برگزار خواهد کرد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در صورت فراهم شدن شرایط، پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی اردویی آماده سازی در ترکیه برگزار خواهد کرد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر در صورت فراهم شدن شرایط، پیش از حضور در محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی اردویی آماده سازی در ترکیه برگزار خواهد کرد.
رئیس فدراسیون کشتی در اردوی بستر سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان که در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی در حال برگزاری است حاضر شد و با آنان صحبت کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در محل برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حضور یافت.
جانشین کریم بنزما در خط حمله تیم ملی فرانسه روز گذشته خود را به محل اردوی این تیم رساند.
محل استقرار تیم ملی انگلیس در قطر یکی از ویژه‌ترین مکان‌های اقامتی در میان 32 تیم حاضر در رقابت‌های جام جهانی به شمار می‌رود.
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته راهی هتل محل اقامت تیم ملی شد و با بازیکنان و کادرفنی دیدار کرد.
اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور نزدیک به ۸۰ کشتی‌گیر و مربی در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور 80 کشتی گیر از سراسر ایران در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی سردار شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین از اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان بازدید کرد.
علاوه بر بازیکنان داخلی برخی بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی هم به هتل المپیک محل برگزاری اردوی تیم ملی اضافه شده اند.
کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران برای بازدید از کمپ الریان، محل اردوی تیم ملی ایران در طول جام جهانی قطر راهی کشور قطر شد و تا پایان هفته در این کشور خواهد بود.
هافبک ایرانی شباب الاهلی شب گذشته به محل اقامت تیم ملی در اتریش رسید.
وسندروف در جنوب وین، منطقه‌ای که است که تیم ملی در آن اردو زده است. منطقه‌ای که توسط دهکده‌های زیبا و جنگل احاطه شده و به یک شهر بازار شناخته می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ