کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران برای بازدید از کمپ الریان، محل اردوی تیم ملی ایران در طول جام جهانی قطر راهی کشور قطر شد و تا پایان هفته در این کشور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس کی‌روش پس از حذف از کونکاکاف قصد دارد در یک بازی تدارکاتی تیمش را به مصاف روسیه بفرستد.
تیم ملی قطر جهت حضور در جام طلایی کونکاکاف، راهی اتریش می شود تا در یک اردوی تمرینی شرکت کند.
تقابل ایران و قطر در تورنمنت اردن با توجه به حضور امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت.
هشت بازیکنی که به انتخاب کی‌روش راهی جام جهانی قطر شده بودند در اردوی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی ندارند؛ البته در این بین قدوس و مجید حسینی شرایط ویژه‌ای دارند.
آخرین وضعیت حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ملی فوتبال ایران مشخص شد.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از بازی با ولز حضور پیدا کرد.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس به پیروزی برسند.
نسل جدید فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ درحالی راهی قطر می‌شوند که سابقه صعود از گروه خود در جام جهانی زیر۱۷ سال را دارند.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
امید ابراهیمی با مصدومیت در دیدار با نیکاراگوئه، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.
سرمربی کروات و اسبق تیم های ملی ایران و پرسپولیس، اعتقاد دارد که شاگردان کی‌روش می توانند راهی دور بعد جام جهانی شوند.
در کنار بازیکنانی که راهی جام جهانی خواهند شد، هستند نفراتی که خودشان را شایسته حضور در قطر می‌دانستند، ولی کیروش ترجیح داد آن‌ها را خط بزند و یا اصلا به اردو‌های تیم ملی دعوت نکند.
هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان پیش بینی کرد که ایران راهی دور دوم رقابت های جام جهانی شود.
هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان پیش بینی کرد که ایران راهی دور دوم رقابت های جام جهانی شود.
هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان پیش بینی کرد که ایران راهی دور دوم رقابت های جام جهانی شود.
مایکل موریرا یکی از دستیاران کارلوس کی روش که برای زیر نظر گرفتن و تمرین دادن سردار آزمون راهی خارج از کشور شده است، هفته آینده به تهران بر می گردد.
لیست نهایی باید شامل نفراتی باشد که در لیست ۵۵ نفره به فیفا اعلام شده است و بر این اساس باید دید کارلوس کی‌روش چه نفراتی را راهی قطر خواهد کرد
لیست نهایی باید شامل نفراتی باشد که در لیست ۵۵ نفره به فیفا اعلام شده است و بر این اساس باید دید کارلوس کی‌روش چه نفراتی را راهی قطر خواهد کرد
کارلوس کی روش برای اردوی اتریش و بازی با تیم های اروگوئه و سنگال 27 بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا خواند که در نهایت دو بازیکن نتوانستند راهی اتریش شوند؛ رامین رضاییان و امید نورافکن.
در شرایطی که بامداد امروز اعضای تیم ملی راهی اتریش شده‌اند، سه بازیکن ایرانی شاغل در قطر نیز خود را به کی‌روش معرفی کردند.
هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از حامیان اسکوچیچ بود که تصور می‌شد به دلیل مصدومیت و عدم رسیدن به مرز آمادگی از لیست کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی خط بخورد اما...
نایب رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیات رییسه همه اعضاء با بکارگیری کی روش موافقت کردند.
فرهاد کاظمی که مدتی است از فوتبال دور است و گویا فعلا هم قصد بازگشت ندارد. او شرایط فوتبال را راضی کننده و دلچسب نمی بیند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ