رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با چانگ هوآ، سفیر جمهوری خلق چین در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:تا ساعت ۷ صبح امروز، مجموعاً ۹ میلیون و ۴۰ هزار تُن گندم در قالب یک میلیون و ۷۲۶ هزار محموله از ۶۲۴ هزار کشاورز در ۳۱ استان کشور خریداری شد.
معاون مرکز تعاملات بین­ المللی علم و فناوری گفت: در هشت سال گذشته حدود ۹ هزار همکاری موفق با متخصصان خارج از کشور داشته‌ایم.
کمبود داروهای سرطان در نتیجه محدودیت‌های تحمیلی از سوی رژیم صهیونیستی، جان ۹ هزار بیمار مبتلا به این بیماری در نوار غزه را تهدید می‌کند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از ارائه بیش از ۹ هزار خدمت درمانی و امدادی به زئاران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
دزفول- مدیر جهاد کشاورزی دزفول از پایان برداشت محصول سیر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۹ هزار تن محصول سیر از مزارع دزفول برداشت شد.
شرکت آمازون روند اخراج‌ها را به علت شرایط اقتصادی نامشخص آمریکا ادامه می‌دهد و این بار ۹۰۰۰ نفر را در فهرست اخراج خود قرار داده است.
رئیس منطقه خودمختار چچن روسیه اعلام کرده که هزینه ساخت خانه برای ۹ هزار خانواده زلزله زده سوریه را متقبل خواهد شد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: برآورد خسارات زیرساختی، بهداشتی و اجتماعی خشکی تالاب گاوخونی ۹ هزار میلیارد تومان در سال است.
وزیر خارجه ترکیه می گوید روند ارسال کمک های بین المللی به این کشور همچنان ادامه دارد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: در کلانشهرها بنیاد مسکن تعهدی برای ساخت ندارد ولی در برخی از شهرها مانند بندرعباس، قم، گرگان، ایلام، همدان، قزوین و... ساخت و سازهای آغاز شده است.
بورس انرژی ایران امروز سه‌شنبه میزبان معامله ۹ هزار و ۶۲۷ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال بود.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از بهره مندی ۹ هزار و ۲۵۱ مددجوی تهرانی از خدمات مشاوره خبر داد.
بازار سرمایه در هفته ای که گذشت ریزش ۹ هزار واحدی را ثبت کرد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از فعالیت بیش از 9 هزار تخت بیمارستانی تامین اجتماعی در کشور خبرداد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در شهریورماه امسال بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سود نقدی سهام به حساب ۶ میلیون و ۱۲۰ هزار سهامدار با استفاده از اطلاعات سامانه سجام واریز شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در شهریور ماه بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سود به حساب ۶ میلیون و ۱۲۰ هزار سهامدار با استفاده از اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.
سرپرست دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور همزمان با روز جهانی نیکوکاری، از همکاری و مشارکت ۹ هزار و ۶۶۰ خیر با سازمان بهزیستی کشور خبر داد.
سازمان ملل در گزارشی از تخریب حدود ۹ هزار خانه و آواره شدن حدود ۱۳ هزار فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۹ تا کنون خبر داد.
رئیس اداره اجرایی مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از غیرفعال شدن ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارتخوان خبر داد.
کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک
سه استان در معرض خطر برخورد صاعقه
با رصد و اشراف اطلاعاتی بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، حساب‌های بانکی ۵۴۵ نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ