یوونتوس قصد دارد برای جذب جانلوکا اسکاماکا، ستاره وستهم، به عنوان جانشین دوشان ولاهوویچ اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پرواز شرکت دلتا ایر لاینز آمریکا از میلان به مقصد نیویورک، ۹ دقیقه پس از بلند شدن به دلیل مواجهه با تگرگ مجبور به فرود اضطراری در رم شد. تگرگ به دماغه هواپیما، بال‌ها و یکی از دو موتور آسیب وارد کرده است.
طبق اعلام برخی از خبرنگاران ایتالیایی، وینچنزو مونتلا به عنوان سرمربی فنرباغچه انتخاب شده است.
اینتر ظرف فقط 7 روز موفق شد پنج پیروزی بزرگ برابر تمامی تیم های مطرح ایتالیا به دست بیاورد.
اینتر در دیداری یک طرفه با 6 گل هلاس ورونای نگون بخت را در هم کوبید و برای میلان در لیگ قهرمانان، خط و نشان کشید.
استعدادیاب‌های تاتنهام، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بازی تامی آبراهام را در جریان تساوی یک-یک رم با میلان از نزدیک تماشا کرده‌اند ولی معلوم نیست رم او را ارزان‌تر بفروشد.
رم، میلان و اینتر، هر سه 57 امتیاز دارند؛ اما اگر این 3 تیم فصل را با امتیاز برابر به پایان برسانند، چه اتفاقی می‌افتد و کدامیک سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد؟
نشریه گاتزتا دلو اسپورت از قضاوت دنیله اورساتو، داور دیدار رم- میلان، و تصمیمیاتی که در مورد خطاهای بازیکنان میزبان گرفت، انتقاد کرد.
تیتر اصلی روزنامه‌های ایتالیا به تساوی میلان و رم و همین طور دیدارهای حساس امروز که می‌تواند تکلیف قهرمانی این فصل سری A را مشخص کند، اختصاص دارد.
دیدار رم و میلان که به میزبانی جالوروسی در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار شد با تساوی 1-1 به پایان رسید.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا، پیش‌بازی رم-میلان را با تمرکز روی تامی آبراهام و فیکایو توموری نوشت و آنها را «برادران چلسی» خواند.
استفانو پیولی شرایط میلان برای بازی حساس فردا برابر رم را خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت میلان اعتماد به نفس یک تیم قهرمان را دارد.
دیروز هر دو تیم اینتر و میلان نشان دادند که قصد پا پس کشیدن در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارند. آنها به رم و لاتزیو به عنوان رقبای مستقیم خود هشدار بزرگی دادند.
در لابلای روزنامه های امروز ایتالیا اخبار مهمی چون احتمال ماندن مورینیو در رم و پیشنهاد اغوا کننده میلان به لیائو به چشم می خورد.
ایتالو گالبیاتی، دستیار سابق فابیو کاپلو در تیمهای ملی انگلیس، رئال مادرید، رم و میلان در سن 85سالگی درگذشت.
بنا بر ادعای یک سایت ایتالیایی، ستاره ایرانی پورتو در لیست خرید مدیر ورزشی یوونتوس است.
مادر نیکولو زانیولو با انتقاد از دو باشگاه میلان و تاتنهام گفت پسرش بعد از مشکلاتی که با رم پیدا کرد حاضر بود با دستمزد کمتر به یکی از این دو تیم منتقل شود ولی با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه شد.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان مذاکرات با آاس رم برای جذب نیکولو زانیو را آغاز کرده و احتمال انتقال این ستاره ایتالیایی به روسونری بالا است.
بازرسان می‌گویند پس از دستگیری رینا در ژانویه ۱۹۹۳، مسینا دنارو به استراتژی خود در اعمال خشنونت و وحشی‌گری تمام‌عیار ادامه داد و برای بمب‌گذاری‌های فلورانس، میلان و رم در همان سال که ۱۰ کشته و نزدیک به ۱۰۰ زخمی بر جای گذاشت، پشتیبانی لجستیکی ارائه کرد.
میلان 37 امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به یوونتوس در رده سوم جدول باقی ماند
میلان در دیداری خانگی از هفته هفدهم سری آ مقابل رم با تساوی ۲-۲ متوقف شد.
فابیو کاپلو که سابقه هدایت دو تیم میلان و رم را دارد در آستانه بازی امشب دو تیم در مصاحبه‌ای گفت لیائو و دیبالا مهم‌ترین اسلحه این دو تیم هستند و نتیجه بازی را دوئل آنها مشخص می‌کند.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، میلان و رم گفت عدم حضور تیم ملی ایتالیا در جام جهانی برای دومین دوره متوالی، مردم این کشور را نا امید کرده است.
اتحادیه فوتبال اروپا امروز اعلام کرد که برای پاری سن ژرمن، مارسی، موناکو، بشیکتاش، میلان، یوونتوس، اینتر و رم جریمه مالی در نظر گرفته است. تراز مالی این هشت باشگاه در سه سال گذشته منفی بود.
فابیو کاناوارو، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که رقابت اصلی برای قهرمانی این فصل لیگ ایتالیا بین سه تیم اینتر، میلان و رم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ