رم، میلان و اینتر، هر سه 57 امتیاز دارند؛ اما اگر این 3 تیم فصل را با امتیاز برابر به پایان برسانند، چه اتفاقی می‌افتد و کدامیک سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با جدایی سینا سعیدی‌فر وضعیت خط دروازه استقلال پیچیده‌تر از قبل خواهد شد.
باشگاه سپاهان به زودی قرارداد جدید مهاجم جدید و بازیکن سابق پرسپولیس را ثبت می‌کند.
با پیروزی 1-0 فیلیپین مقابل نیوزیلند وضعیت جدول گروه A جام جهانی 2023 زنان پیچیده شد.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
به گفته خبرنگار سرشناس ایتالیایی، درخواست پورتو برای فروش مهدی طارمی، انتقال این مهاجم ایرانی به باشگاه میلان را پیچیده کرده است.
انتظار می رود در نیمه اول معاملات یکشنبه عرضه صورت بگیرد البته اگر این عرضه با تقاضا پاسخ داده شود می توان به یک روند صعودی جدید در بازار امید داشت.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه صدور ویزای نیمی از بازیکنان جهت شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در آمریکا مبهم است نمی‌توانیم با هر شرایطی در مسابقات شرکت کنیم.
با وجود چندین پیشنهاد از باشگاه های مختلف، اما هنوز آینده عمر السومة نامشخص است.
با توجه به وضعیت حسن یزدانی و دیوید تیلور در رنکینگ اتحادیه جهانی ممکن است این دو کشتی گیر قبل از فینال با یکدیگر کشتی بگیرند.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
وضعیت سودان پیچیده تر از پیش شده و تاوان جنگ قدرت ژنرال‌ها را مردم این کشور می پردازند. نکته سرگرم‌کننده ماجرا اینجاست که اسرائیل اعلام کرده می‌خواهد بین دو ژنرال میانجیگری کند.
بازیکن بایرلورکوزن می گوید با اینکه نام هیچ کدام از بازیکنان یونیون سن ژیل را نمی داند ولی برای آنها احترام قائل است.
تیم فوتبال جوانان ویتنام با پیروزی برابر قطر وضعیت گروه دوم مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را پیچیده کرد.
تیم فوتبال جوانان ویتنام با پیروزی برابر قطر وضعیت گروه دوم مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را پیچیده کرد.
مسابقات تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان در حالی به پایان رسید که با تجربه ترین بازیکن اعزامی ایران به این رقابت ها با ناکامی در کسب سهمیه، وضعیت پیچیده ای برای ورود به مسابقات پیدا کرد.
مسابقات تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان در حالی به پایان رسید که با تجربه ترین بازیکن اعزامی ایران به این رقابت ها با ناکامی در کسب سهمیه، وضعیت پیچیده ای برای ورود به مسابقات پیدا کرد.
موضوع بسیار مهم دیگری که مینویی به آن اشاره می‌کند، مدارکی است که یک موکل در اختیار وکیل خود قرار می‌دهد و با بازداشت وکیل، فرایند پیگیری پرونده می‌تواند با گره‌های بسیاری مواجه شود: «موکل در مورد اوراق پرونده و مدارکش سرگردان است. من و آقای کامفیروزی موکلان مشترکی داریم. در این مدت برخی از آنها با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند فلان مدرک‌مان را برای ارائه به فلان مرجع قضائی نیاز داریم و آن مدرک دست آقای کامفیروزی است. دسترسی دوباره به این مدارک کار بسیار سختی است و چه‌بسا از برخی از این اوراق تنها یک نسخه موجود باشد؛ مثل اصل نامه پزشک، استشهادیه و‌... . این موضوع استیصالی را برای موکل و وکیل جدید پرونده به همراه دارد که بسیار پیچیده است».
معاون وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد از صدور قطعنامه ضدایرانی اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی، آن را موجب پیچیده تر شدن وضعیت احیای برجام دانست.
وضعیت پیچیده انتخاباتی چند فدراسیون و فشارهای انتقادی در رابطه با آنها، وزارت ورزش را وادار کرد تا در مورد دیگر فدراسیون‌ها و انتخابات‌شان، اقدامات به موقعی داشته باشد.
چهارمین دیدار از گروه A جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برگزار شد که در این بازی هلند مقابل اکوادور تن به تساوی ۱-۱ داد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در مورد شرایط پیچیده آنتوان گریزمان، در اتلتیکومادرید، اظهار نظر کرده است.
اولیانوف گفت: ما به وضوح به یاد داریم که به همکاران غربی‌مان درباره پیامد‌های اقدامات عجولانه‌شان هشدار دادیم و از آن‌ها خواستیم از طرح این قطعنامه صرف‌نظر کنند. تصمیم ایران برای خاموش کردن و انتقال دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی، واکنشی مستقیم به این قطعنامه بود.
وضعیت پیچیده کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد ادامه دارد و هنوز آینده این فوق‌ستاره مشخص نیست.
زاوه با اشاره به اینکه دولت هر کاری می‌کند تا زیر بار اشتباه خود نرود، اظهار داشت: در حالی که دولت چند سال گذشته مدام بر روی قیمت گذاری در خودرو اصرار می‌ورزید، این موضوع نتیجه‌ای جزء نارضایتی تمامی ذینفعان از این وضعیت نداشته است، به طوریکه از یک طرف شاهد هستیم دولت با فشار بر روی خودروسازان موجبات تولید همراه با زیان محصولات دو خودروساز بزرگ را رقم زده، آن‌ها نیز در چنین وضعیتی با زیان انباشته بسیار وحشتناکی روبرو هستند که در نهایت هزینه این موضوع را نیز مردم باید بپردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ