راهبران متروی تهران و حومه با توجه به میزان اضافه‌کار، سختی کار و سنوات شغلی تا ۲۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور نخست وزیر دولت السودانی نرخ فقر در کشورش را بیش از ۲۰ درصد اعلام کرده و تصریح کرد که بیش از شش میلیون از شهروندان این کشور حقوق تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.
مصوبه شورای عالی معادن موضوع محاسبه حقوق دولتی معادن تحت بهره برداری کارخانجات سیمان، گچ و سنگ آهک بر اساس میزان استخراج واقعی ابلاغ شد.
رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
فرزند شهید سلیمانی گفت: آمریکایی ها کسی را به شهادت رساندند که ۴۰ سال برای پاسداری حقوق بشر تلاش کرد. مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان‌ها را احیا کرد.
فرزند شهید سلیمانی گفت: مجاهدت حاج قاسم سلیمانی واقعی بود و او به جای سخن با عمل حقوق انسان‌ها را احیا کرد.
خبرنگار روزنامه فوت میرکاتو تاکید کرد که حقوق سالیانه بنزما در الاتحاد ۳۰ میلیون یورو خالص است.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز خیلی‌ها ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، ولی در عمل به دنبال استفاده ابزاری از آنان هستند، اما نظام و فرهنگ اسلامی ما برای بانوان ارزش و جایگاه واقعی قائل است و خود را ملزم به تحقق این ارزش و جایگاه می‌داند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
به نظر می‌رسد که مجموعه نیرو‌های سیاسی همچنان درک دقیقی از مسائل حقوقی، حاکمیت قانون و معنای واقعی حقوق ندارند و نمی‌دانند علت عدم حاکمیت قانون در قانون نیست، عموما در بیرون آن است و با تغییر قانون مساله حل نمی‌شود، همچنان که پس از انقلاب هم نشد. اغتشاش فکری کنشگران سیاسی عموما ناشی از این ضعف است.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود نوشت: سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران، ماهیت واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را پنهان نمی‌کند.
وضعیت نابه‌سامان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در غرب با سکوت دولت‌های غربی در کنار دغدغه مدیریت شهری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان در پایتخت، چهره واقعی حقوق بشر غربی را آشکار می‌سازد.
وضعیت نابه‌سامان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در غرب با سکوت دولت‌های غربی در کنار دغدغه مدیریت شهری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان در پایتخت، چهره واقعی حقوق بشر غربی را آشکار می‌سازد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تولید اقتصادی و حفظ حقوق سهام داران و ذی نفعان، تصریح کرد: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان ببریم و به تقاضای واقعی برسیم.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که این کشور در آستانه دستیابی به ثروت و حقوق نفتی و گازی خود است که بیروت را از بحران مالی، اقتصادی و معیشتی نجات می دهد.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: جنایت صبرا و شتیلا چهره واقعی رژیم صهیونیستی، حامیان و مدعیان دروغین حقوق بشر را برملا کرد.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت:مانند هر حوزه حقوقی دیگر،حقوق مالکیت فکری هیچ ارزش واقعی ندارد مگر اینکه قابل اجرا باشد.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران خواهان این است که حقوق بشر به معنای واقعی کلمه در دنیا پیاده شود، گفت: نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم را می‌پذیریم.
وکلای این مربی ادعا کرده‌اند که حقوق ماهیانه ویلموتس در تیم رجاکازابلانکای مراکش ۲۰ هزار یورو معادل ۲۴۰ هزار یورو در سال بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ