رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید در تمامی استان‌ها مرکزی را برای ایثارگران ایجاد می‌کند که مجموعه‌ای از خدمات درمانی، توانبخشی، سیاحتی و ورزشی را در اختیار آنها قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیاء شده افتتاح شد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیای شده با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
بندرعباس - با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مرکز تعمیرات رده میانی یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی در بندرعباس افتتاح شد.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
مشتریان جدید بانک ملی ایران می توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت هوشمند طی چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.
اولین کارخانه نوآوری فرآورده‌های دارویی توسط دکتر دهقانی فیروز آبادی معاون علمی ٫فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ظهر شنبه ۱۴ مرداد در تبریز افتتاح شد.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی «غدیر» در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
هندیجان- با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مجتمع پرورش میگوی شهدای هندیجان به بهره‌برداری رسید.
وزیر نفت گفت: به عنوان خبر خوب، یک پترو پالایشگاهی ۲۱۰ هزار بشکه‌ای در مجتمع پالایشگاهی آبادان طی چند روز آینده به افتتاح خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
با حضور امیر واحدی، دو مجتمع تعمیر و بازآماد «ملخ هواپیما» و «شاسی هواپیماهای پهن پیکر» در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی افتتاح شد.
مجتمع صنعتی فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری به صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد.
مجتمع صنعتی فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری به صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی مجتمع MRF حکیمیه و افتتاح این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی مجتمع MRF حکیمیه و افتتاح این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.
سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به همراه هیات 30 نفره بتازگی سفری به کرمان داشتند، یک شب را در ساختمان‌های ویلایی پروژه هتل و مجتمع گردشگری بافت وابسته به گروه مالی گردشگری اقامت کردند.
مراسم افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور سران سه قوه در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
مراسم افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه شنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور سران سه قوه در محل قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی افتتاح شد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه گاز ایران افتتاح پروژه خط لوله انتقال گاز ۸ اینچ سیمان لارستان را موجب خلق منافع عظیم اقتصادی خواند و از صرفه‌جویی ماهانه یک میلیون دلاری در این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.
استخدام نیروی خارجی در اقیانوس آرام به آمریکا در رقابت با چین کمک می‌کند. کاخ سفید در نظر دارد سفارتخانه‌هایی را در تونگا و کیریباتی افتتاح کرده و فرستاده‌ای را به مجمع جزایر اقیانوس آرام اعزام کرده کمک‌های سه برابری برای انعطاف پذیری دریانوردی را افزایش داده و سپاه صلح را در فیجی، تونگا، ساموآ و وانواتو مستقر نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ