رسانه‌های پاکستانی از دیدار فردا پنجشنبه رییس‎‌جمهور ایران و نخست‌وزیر پاکستان در ایالت بلوچستان خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در کاخ‌السلام بغداد با عبداللطیف رشید رئیس‌جمهور عراق دیدار کرد.
گفته شده که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بن فرحان در این سفر با رییس‌جمهور ایران و دیگر مقامات ایرانی دیدار و درباره توسعه روابط دو کشور گفتگو خواهد کرد.
رییس جمهور کشور قرقیزستان دیدار روز جمعه این تیم با ایران را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به دیدار ۴ ساعته رؤسای جمهور ایران و سوریه در توئیتی نوشت: دو رئیس‌جمهور به توافقات بسیار مهمی در راستای عمق دادن به همکاری‌های اقتصادی دست یافتند
«میدل ایست نیوز»، تصاویری از دیدار همسران روسای جمهور ایران و عراق منتشر کرد. در حاشیه سفر رئیس جمهور عراق به تهران، «شاناز ابراهیم» همسر وی با «جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بعد از دیدار آقای شمخانی با رئیس دولت امارات روابط سیاسی و دیدار بین روسای جمهور و وزرای خارجه را در آینده شاهد خواهیم بود. در همین راستا قرار است به زودی محمد بن زاید رئیس دولت امارات با رئیس جمهور ایران دیدار کند که این دیدار در ایران یا در امارات صورت می‌گیرد.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار معاون اول رییس‌جمهور زیمبابوه لازمه گسترش مناسبات اقتصادی فیمابین را فعال شدن بخش خصوصی دو کشور دانست.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق نیز در این دیدار ضمن تشکر از دعوت رئیسی، روابط دو کشور ایران و عراق را روابطی همه جانبه و عمیق دانسته و بر عزم کشورش جهت توسعه همه جانبه روابط تاکید نمود.
رئیس‌جمهور در دیدار رئیس کنگره ملی خلق چین، ایران و چین را دوستان دوران سخت توصیف و از حمایت‌های سازنده کنگره ملی خلق چین در جهت گسترش همکاری‌های دو کشور قدردانی کرد.
مشخصا ملاقات نخست‌وزیر اسپانیا با سارا خادم‌الشریعه که به‌تازگی از ایران مهاجرت کرده است، می‌تواند سرآغاز مسائلی تازه باشد؛ به‌ویژه اینکه پیش از این، دیدار یکی دیگر از ورزشکاران ایرانی با رئیس‌جمهور آلمان هم حسابی خبرساز شده بود
وزیر راه و شهرسازی کشورمان با دستیار ویژه رییس‌جمهور روسیه در خصوص گسترش همکاری‌های حمل و نقلی و تکمیل کریدورحمل و نقل شمال-جنوب در تهران دیدار و مذاکره کرد.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست سفارت ایران در کابل، در دیدار با امیرخان متقی، سرپرست وزارت‌خارجه امارت اسلامی افغانستان، در خصوص ارزش جغرافیایی دو کشور، فرصت‌های ایجاد تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی صحبت کرد و از آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی از جمله معدن، انرژی، راه‌آهن و... خبر داد.
رئیس‌جمهور در دیدار با معاون نخست‌وزیر چین گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی با رئیس جمهور دیدار کردند.
روسای جمهور ایران و آذربایجان در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور در دیدار رئیس‌جمهور بولیوی، روابط ایران و بولیوی را دوستانه و رو به گسترش خواند و گفت: روابط دو کشور روابط سیاسی معمولی نیست و باید روز به روز توسعه یابد.
رؤسای جمهور ایران و چین در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس‌جمهور در دیدار با تجار ایرانی در ازبکستان گفت: در زمینه تسهیل مروادات مالی بین دو کشور، وزیر امور خارجه؛ بانک مرکزی و بانک صادرات هر چه سریع‌تر موانع را بررسی و آن‌ها را برطرف کنند.
رئیس‌جمهور در دیدار با رئیس جمهور قرقیزستان، گفت: ایران آمادگی دارد تجربیات و دستاوردهای خود را با این کشور مبادله کند.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: هیچ فایده‌ای برای دیدار با بایدن نه برای ایران و نه برای ملت ایران وجود ندارد.
ایگور لویتین دستیار رییس‌جمهور روسیه امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه در دیدار معاون وزیر امور خارجه قطر بر ضرورت اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به دوحه و متقابلا امیر دولت قطر به تهران تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ