نخست‌ وزیر هند امروز با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر در کاخ اتحادیه قاهره دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور کوبا امروز از حضور خود در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» در آفریقای جنوبی برای نخستین‌بار خبر داد.
رئیس‌جمهور اندونزی امروز به‌منظور شرکت در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» به آفریقای جنوبی سفر کرد.
رئیس جمهور در پیامی به «جوکو ویدودو»، فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
کودتاگران و حاکمان جدید نیجر می‌گویند رئیس‌جمهور سابق این کشور به اتهام خیانت بزرگ و تضعیف امنیت نیجر محاکمه می‌شود.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس‌جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان خالقی‌پور، با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی هشدار داد: سیاست‌های اوکراین آینده‌ای ندارد.
«هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در توافقی با دادستان‌های فدرال قبول کرده به اتهامات تخلفات مالیاتی و مالکیت اسلحه در زمان مصرف مواد مخدر اعتراف کند.
بر اساس بیانیه صادره از سوی سرویس روابط خارجی اتحادیه اروپا، «جوزف بورل» در سفر امروز خود به مصر با مقامات این کشور از جمله عبدالفتاح السیسی دیدار خواهد کرد.
جهرمی درباره امکان برقراری ارتباط سیاسی با مصر بیان کرد: دولت آماده توسعه روابط با مصر است. پس از فرمایش رهبری، رییس‌جمهور به وزارت خارجه دستور داده‌اند که اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
شصت‌وهشتمین نشست شورای هماهنگی امور حقوقی نهادهای اجرایی با حضور وزیر نفت و معاون حقوقی رئیس‌جمهوری برگزار شد و افزایش افسارگسیخته مصرف یکی از موضوع های نگران‌کننده صنایع نفت و گاز اعلام شد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: وزیر نفت با تجارب مثبت خود، در دو سال گذشته گام‌های موثری در زمینه ارتباطات جهانی در صنایع نفت و گاز برداشت.
یک نظامی باسابقه مصری، عمرالبشیر رئیس‌جمهور سابق سودان را به دست داشتن در در سوء قصد علیه حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر متهم کرد.
رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که درگیری‌ها در سودان یک مسأله داخلی بوده و نباید در آن دخالت کرد.
با حضور رییس‌جمهور ۱۱ کیلومتر جدید از خطوط ۶ و ۷ تهران به بهره‌برداری رسید.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم افتتاح خط متروی کاغیت‌خانه-فرودگاه استانبول گفت که با تکمیل طرح‌های در حال اجرا، شبکه ریلی استانبول به بیش از ۳۸۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.
در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بغداد ۲ در اردن گفت‌وگوی کوتاهی با آقای عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر انجام داده است، گفت؛ گفتگو‌های صورت گرفته، مثبت بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بغداد ۲ در اردن گفت‌وگوی کوتاهی با آقای عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر انجام داده است، گفت؛ گفتگو‌های صورت گرفته، مثبت بود.
شرق نوشت: نه تنها خزعلی تصمیمی برای ترک مسند خود ندارد که مصرانه می‌خواهد از زندگی خارج از کشور فرزندش دفاع کند البته اینکه رئیس‌جمهور چرا برای اجرای دستور صریح خود مصر نیست هم جای سؤال دارد!
در پی قطعی‌های گسترده برق در اوکراین، رئیس‌جمهوری این کشور از مردم خواست از استفاده از وسایلِ با مصرف برق زیاد خودداری کنند.
وزیر ورزش مصر از آمادگی این کشور برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶ خبر داد.
. با رئیس جمهور ما هم فالوده نمی خورد..! اینقدر خودش را برتر می دید. او در کلمبیا و مصر ناموفق بود و هیچکدام را به جام جهانی نبرد اما الان آمده با ایران به جام جهانی برود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ