زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن معتقد است تجربه ژابی آلونسو می‌تواند به این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عنایتی می‌گوید به دلیل همزمانی مسابقات هانگژو با لیگ قهرمانان آسیا، تیم امید نمی‌تواند از نماینده‌های باشگاهی ایران در آسیا بازیکن بگیرد.
اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، عثمان دمبله تا روز دوشنبه به عنوان بازیکن جدید پارس سن ژرمن معرفی می‌شود.
رئیس‌جمهوری گفت: ایجاد امید سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات دولت است چرا که معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.
فرمانده کل سپاه گفت: ما با راهبرد تحریم را شکستیم و نمی‌توان همه قاعده‌های شکستن این سیاست را بیان کرد و هنوز بسیاری از آن باید محرمانه بماند.
قم- رئیس قوه قضائیه با تأکید بر لزوم امید افزایی در جامعه تصریح کرد: همه مشکلات را نمی‌توان به پای دشمنان گذاشت و باید در نتیجه اقدامات ما، امید در جامعه تقویت شود.
سرمربی تیم امید ایران نسبت به استفاده از بازیکنان بزرگسال در تورنمنت هانگژو توضیحاتی ارائه داد.
اگر چه تیم امید در بغداد جام داد اما ما را به آینده ی خود و از همه مهمتر صعود به المپیک پاریس امیدوار کرد.
بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید لحظات پراسترسی را در هنگام ضربات پنالتی مقابل اردن سپری کردند.
رضا عنایتی در تمرین تیم امید پای به پای بازیکنان می دود و همه چیز را زیر نظر دارد. او می داند در تورنمنتی که 16 تیم حاضر می شوند، همه رویای صعود به المپیک دارند.
رئیس جمهور گفت: وظیفه ارکان حاکمیت از جمله دولت این است که با تصمیمات و اقدامات به موقع و سنجیده در اداره امور کشور، به‌ویژه در زمینه گشودن گره زندگی مردم، به جامعه امید دهند.
سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد باشگاه‌ها باید بازیکنان امید خود را در اختیار تیم المپیک قرار بدهند.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران در نخستین نشست خبری خود گفت: امیدوارم بتوانم با حمایت و همراهی همه اهالی فوتبال کارهای بزرگی را در این تیم انجام دهم
امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی و مسئولان فدراسیون فوتبال به دیدار محمود خسروی‌وفا رفتند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
سرپرست تیم امید ابراز امیدواری کرد با حمایت همه جانبه طلسم چندین ساله ناکامی برای رفتن به المپیک شکسته شود.
سرمربی نفت مسجد سلیمان از بسیج شدن همه اعضای این شهر برای بقای این تیم می گوید.
مس کرمان باید باخت به تراکتور را فراموش ‌و روی‌ دیدار با ملوان تمرکز کند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید از نظر فنی همه چیز روی فرم است و فقط نیاز به کمک مالی دارند.
روزهای حساس انتخاب سرمربی تیم امید بدون خروجی خاصی در انتخاب سرمربی در حال گذر است تا همچنان ابهام درباره آینده این تیم وجود داشته باشد.
سرمربی پیشین تیم ملی امید معتقد است که کامران قاسم‌پور در وزن 92 کیلوگرم با سرعتش همه حریفان را جا می‌گذارد، او در 97 کیلوگرم به قدرت بدنی خیلی بیشتری نیاز دارد.
یکی از بازیکنانی که یک درصد هم فکر نمی کرد، شانس حضور در جام جهانی را از دست دهد، امید نورافکن بود.
سرمربی تیم کاراته امید گفت: با توجه به تمرینات و انگیزه‌ای که در بین تک تک ملی پوشان وجود دارد، می‌توانیم نتایج خوبی در رده سنی امیدها در قونیه کسب کنیم.
تیم فوتبال امید وحدت مشهد یا همان شهر خودرو سابق، این هفته را نیز با یک شکست دیگر به پایان رساند.
فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان و همچنین واردآمدن خسارات مالی هنگفت به تعدادی از مردم دیار خون‌گرم آبادان آن‌قدر دلخراش و بهت‌انگیز بود که قلم و کلام در بیان کامل ابعاد گوناگون این فاجعه عاجز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ