سازمان هواشناسی برای شنبه تا دوشنبه هفته آینده، هشدار سطح زرد بارش برف و باران صادر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به خطر سیل و وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه هشدار داد.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در برخی از استان‌های کشور نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان و رگبار و رعد و برق در ۱۵ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: افزایش نسبی دما، وقوع دمای بالای ۴۹ درجه و پایداری جوی در اکثر استان‌ها پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش سرعت باد و نفوذ گردوخاک از کشور همسایه به ۶ استان اعلام کرد: هفته آینده، گرم‌ترین هفته تیرماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
به گزارش کارشناس سازمان هواشناسی؛ برای استان‌های شمال غرب کشور هشدار سیلاب صادر شده است.
منطقه اثر آن نیز در روز جمعه استان‌های سمنان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، ایلام، خوزستان و بوشهر و در روز شنبه شرق و جنوب سمنان، خراسان رضوی، ایلام، خوزستان و بوشهر است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار هواشناسی در سه استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار هواشناسی در ۳ استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق فارس، استان‌های غربی، خراسان شمالی و جنوبی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با پیش بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز چهاردهم تا شانزدهم خرداد، برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از هشدار سازمان هواشناسی در ۴ استان کشور و آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در این استان‌ها خبر داد.
سازمان هواشناسی از فعال شدن دو سامانه جوی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش تگرگ در برخی استان‌های کشور در روزهای آینده خبر داد.‌
سازمان هواشناسی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، شاهد رگبار شدید باران، در استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و کردستان پیش بینی کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی گفت: ستادهای مدیریت بحران استان‌ها در آماده باش هستند.
سازمان هواشناسی برای استان‌های ساحل دریای خزر در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین، هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به بارش شدید در برخی استان‌های غرب و جنوب غرب هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به نفوذ سامانه بارشی به برخی استان‌ها به ویژه بوشهر، فارس، شمال هرمزگان و جنوب کرمان با خطر وقوع سیلاب و آبگرفتگی هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا ۱.۵ تا ۲.۵ متر هشدار داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌های کشور طی روزهای آینده از آماده‌‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
شهروندان در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و خراسان شمالی منتظر بارش باران باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ