رضا شکاری با حرکت فوق العاده خود، زمینه ساز تک گل تیم گل گهر مقابل استقلال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
پپه، کاپیتان پورتو، در دقیقه ۹۰ دیدار سوپرجام فوتبال پرتغال از زمین بازی اخراج شد.
زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.
پس از پایان دیدار النصر و زمالک، فوق ستاره پرتغالی پیراهنش را با بازیکن حریف عوض کرد.
آنخل دی‌ماریا، بازیکن بنفیکا، در دیدار تدارکاتی با النصر عربستان روی حرکت انفرادی یک گل تماشایی به ثمر رساند.
ویدیویی بامزه از سگ آبی که درحال استراحت کردن و ماساژ دادن صورت خود است را ببینید. /خبرآنلاین
ویدئویی تماشایی از حرکت ابر‌ها بر فراز تهران از منظر دریاچه چیتگر منتشر شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
میرجلیلی که یکی از عوامل موفقیت تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی به شمار می‌رود و در این رقابت‌ها نیز گل‌های متعددی به ثمر رسانده، در دیدار برابر تیم ملی بحرین با یک حرکت انفرادی نمایشی و تماشایی توانست با یک شلیک محکم گل چهارم ملی‌پوشان ایران را به ثمر برساند.
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل نیوکسل با یک حرکت فردی استثنایی خط دفاعی حریف را ویران کرد و گلی تماشایی به ثمر رساند.
مهدی ترابی در اواخر نیمه اول با یک حرکت تماشایی موفق به زدن گل دوم پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان شد.
حامد لک دروازه‌بان تیم مس رفسنجان حرکتی فوق‌العاده به نمایش گذاشت.
نمایش  رونالدو برابر الاتحاد نتوانست مانع از شکست النصر شود.
ایراد اخیر گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در حین تماشای ویدیو‌های اپلیکیشن YouTube یا YouTube TV و زمانی که کاربر سعی می‌کند از طریق منوی عمودی برنامه از آن خارج شود، رخ می‌دهد؛ بنابراین در صورت استفاده از هریک از دو ژست حرکتی مربوط به بازگشت به منوی اصلی یا منوی آخرین برنامه‌های بازدید شده، اپلیکیشن به‌طور کامل فریز شده و گوشی هنگ می‌کند!
ویدیویی جالب از بازیکن آکادمی زیر ۱۱ سال تیم لسترسیتی که با حرکات تماشایی حیرت همه را برانگیخت ببینید.
گروهی از هواداران تیم آکسفورد از روی دیوار مشرف به ورزشگاه به تماشای بازی حساس با آرسنال پرداختند.
آلبی سلسته روی دو حرکت تماشایی صاحب ضربه پنالتی مقابل کرواسی و پیشتازی در بازی نیمه نهایی شد.
مدافع ایرانی کایسری اسپور در جریان برتری تیمش برابر غازی‌آنتپ یک پاس گل زیبا داد.
گل تساوی سپاهان در دیدار مقابل هوادار روی یک حرکت تمرین‌ شده از روی یک ضربه کاشته به ثمر رسید.
کنترل توپ تماشایی علیرضا جهانبخش در بازی شب گذشته مقابل اشتورم گراتس در چارچوب مسابقات لیگ اروپا را مشاهده کنید.
‌سامانتا کریستوفورتی فضانورد آژانس فضایی اروپا ویدیویی خیره‌کننده از شفق قطبی منتشر کرده است. این ویدیو که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده حرکت مواج شفق قطبی را نشان می‌دهد. این رقص تماشایی نور و رنگ از اوت تا مه تقریبا هر شب در آسمان قطب شمال دیده می‌شود. شفق قطبی ناشی از برخورد اشعه خورسید با میدان مغناطیسی زمین است. وقتی ذرات باردار خورشیدی (باد خورشیدی) در جو مغناطیسی زمین گیر می‌افتد، تصادم بین این ذرات با اتم‌های اکسیژن و نیتروژن در لایه‌های بالایی اتمسفر موجب آزاد شدن فوتون‌ها می‌شود که شفق قطبی را تشکیل می‌دهد.
در حالی که دوربین‌ها برای گرفتن ضربه کرنر سانتاماریا در نیمه دوم در حال حرکت بودند، هوادارانی در پس‌زمینه بودند و ظاهرا بهترین لحظات زندگی خود را در جکوزی سپری می‌کردند.
سرمربی سابق استقلال در جریان مسابقه تیم فوتبال اتحاد کلباء تیم ناشناخته البطائح ، با یک حرکت تکنیکی گزارشگر اماراتی را به وجد آورد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ