ستاره ایرانی شاغل در لیگ پریمیرا پرتغال در گفتگویی جذاب با آنتن، ناگفته‌هایی جنجالی از دوران حضور در پرسپولیس، سختی‌های رسیدن به سطح اول فوتبال ایران و تلخی‌های مصدومیت در پرتغال مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی عقیلی می‌گوید به دنبال فرصتی برای بازگشت به فوتبال ایران بوده و به همین دلیل به پیشنهاد باشگاه‌ گل‌گهر پاسخ مثبت داده است.
در انزلی هرجا که می‌روم صحبت از ملوان است، پیر و جوان- کوچک و بزرگ، همه در مورد ملوان صحبت می‌کنند.
سرمربی سابق تیم ملی در گفتگو با ساکرامریکا از تجربیات 35 سال مربیگری خود صحبت کرده است.
وریا غفوری بازیکن سابق فوتبال ایران که نتوانست در بازی پیشین استقلال و پرسپولیس با هواداران خود وداع کند، در یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد.
بازیگر پرسپولیسی سینمای ایران گفت: اوضاع اقتصادی مردم به قدری نابه‌سامان است که دیگر حوصله حرف زدن از فوتبال برای یکی مثل من باقی نمانده است.
سرمربی تیم ملی ایران یکی از مهم‌ترین اهداف خود را کمک به تیم امید اعلام کرد.
اولین هدف من در هر تیمی نه قهرمانی جام حذفی است و نه رتبه بالا در لیگ، بلکه به دنبال این هستم تیمم فوتبالی بازی کند که مردم به آن احترام بگذارند.
اگر ثابت شد شرط‌بندی و تبانی کرده‌ام، جریمه کنید، فحش دهید و محروم کنید و هر بلایی خواستید سر من بیاورید!
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه به یک سئوال عجیب درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی این کشور پاسخ داد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم جوانان در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا، گفت: یک تیم با استعداد به نحوی بازی کرد که هیچ دفاع فنی برای خود باقی نگذاشت.
من می‌دانستم همان دردسرهایی که ما داریم، بلاژویچ هم خواهد داشت اما تفاوت بین مستر و آقا است؛ به مستر ميلياردی پول می‌دهند اما به آقا ۵۰-۶۰ میلیون می‌دهند...
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: معتقدم مربیانی در ایران هستند که خیلی بیشتر از من زحمت کشیده‌اند و می‌توانند گزینه تیم ملی باشند. ‌
زندی: فوتبال را از کوچه و خیابان شروع کردم و سال‌هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می‌بیند می‌گوید تو شبیه مهدی قائدی بازی می‌کنی!
بازیکن ایرانی تیم فوتبال السیلیه با بیان اینکه این تیم قطعا از لیگ ستارگان قطر سقوط نمی‌کند، گفت: من از ایران و اروپا پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم در قطر بمانم.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: مغضوب فدراسیون فوتبال هستم و بعضی‌ها حتی می‌ترسند با من یک تماس بگیرند!
سرمربی باسابقه فوتبال جهان می‌گوید: در چند مقطع برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد‌هایی دریافت کردم، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌وقت به توافق نهایی نرسیدیم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران در جام جهانی فقط در بازی دوم خود مقابل ولز به تیمی که من داشتم نزدیک شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین حال حاضر هم تیم بسیار بزرگی هستند.
چرا آقای X مدیر یک باشگاه می‌شود؟ از کجا آمد؟ چه آیتم‌هایی داشت؟ کسی تا به حال پاسخ این سوالات را داده است؟ کارنامه کسانی که آمدند و رفتند، چه شد؟
من می‌توانم با کی‌روش، ساپینتو و بقیه که سر‌ ملت ایران را کلاه می‌گذارند رفیق بشوم و دلالی‌ آنها را بگیرم و از کنارشان بخورم و حرف هم نزنم اما کار ما این نیست.
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید با وجود عملکرد خوب حسینی اما کی‌روش ریسک نخواهد کرد و به بیرانوند فرصت حضور می‌دهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، در این فدراسیون حاضر شد.
سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه یک مربی بعد از کار در ایران میتواند در بارسلونا و رئال مادرید مربیگری کند، گفت:اسکوچیچ فکر کرد علیه او کار میکنم و پاسخ تماسهایم را نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ