محمد محبی بازیکن تیم سانتاکلارا به صورت رسمی قرارداد خود را با استقلال امضاء کرد و در فصل پیش رو به عنوان بازیکن قرضی در تیم آبی ها حضور خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام خریدهای جدید روستوف در سازمان لیگ فوتبال کشور روسیه به ثبت نرسیده است.
باشگاه روستوف روسیه رسما از جذب ستاره فصل گذشته استقلال خبر داد.
محمد محبی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از استقلال جدا شد.
محمد محبی با انتشار یک استوری از آخرین وضعیت خود برای فصل بعد خبر داد.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
مدیران استقلال که برای حفط ساپینتو تحت فشار هستند خواسته‌های مربی را پذیرفته و منتظر حضور وکیل وی در ایران هستند تا به صورت رسمی بند سال دوم قرارداد وی فعال شود. البته مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا یک فصل دیگر نیز به مدت قرارداد ساپینتو اضافه کنند.
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده و خبر‌هایی از مذاکره با مربیان دیگر مطرح شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.
مربی استقلال گفت که کمیته داوران باید برای دیدار فینال جام حذفی، از داور خارجی استفاده کند.
با اعلام فرشید سمیعی این باشگاه امروز از ساپینتو خواسته تا اسامی بازیکنان مدنظر برای فصل بعد را اعلام کند.
صبح دوشنبه برای هواداران استقلال با سرخوشی شروع شد؛ جایی که بازگشت سیاوش یزدانی به تیم شان رسمی شد و قایدی، مرادمند و محبی نیز قرارداد خود را امضا کردند.
پس از تفاهم دو باشگاه سانتاکلارا و استقلال، این بازیکن ملی‌پوش از روز پنجشنبه در تمرینات استقلال شرکت کرده و در ادامه فصل برای استقلال به میدان می‌رود.
محمد محبی که از روز گذشته در تمرینات استقلال شرکت کرده بود سرانجام امروز با پیراهن این تیم عکس گرفت و رسما به جمع آبی‌ها پیوست
قرارداد محمد محبی بازیکن فصل گذشته تیم سانتاکلارا پرتغال با استقلال امضا شد.
محبی رسما استقلالی شد
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.
محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک‌ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.
محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال به امضای قرار داد با لژیونر فوتبال کشورمان واکنش نشان داد.
تعطیلی روز یکشنبه در اروپا مانع از اعلام رسمی جذب محمد محبی توسط باشگاه استقلال شد.
محمد محبی شب گذشته به تهران رسید و احتمالا امروز به طور رسمی به استقلال خواهد پیوست.
محمد محبی که به گزینه اول استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است به زودی وارد تهران می‌شود تا قرارداد خود را با استقلال رسمی کند.
حامد صفری، نویسنده و فعال فضای مجازی تجربه های خود را در راستای دیچیتال مارکتینگ در کتابی به زبان انگلیسی منتشر کرد
شاخک‌های این موجود به طول حدود ۴۰ سانتی‌متر به آرواره‌های ۲ متری آن متصل است و شکلی شبیه یک گل عجیب و شناور به آن می‌دهد. این موجود روز هفتم ژوییه (پنجشنبه ۱۶ تیر) در عمق ۲ هزار و ۹۹۴ متری در نزدیکی یک منطقه اکتشاف نشده در غرب هاوایی مشاهده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ